پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
انتشار ۲۵ عنوان کتاب از سوی مرکز فقهی امام محمدباقر(ع)

قم - مسئول اجرایی مرکز فقهی امام محمدباقر(ع) از انتشار ۲۵ عنوان کتاب از سوی این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حسن عباس‌آبادی درباره فعالیت‌های این نشر، گفت: مدرسه فقهی امام محمدباقر (ع) در سال ۱۳۸۰ شمسی در کنار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) از سوی آیت‌الله شبیری زنجانی با هدف والا و مقدّس تقویت بنیاد اندیشه و مطالعات فقهی و پرورش فقیهان قوی بنیه پایه‌گذاری شد.

وی ادامه داد: حدود ۲۵ عنوان کتاب از سوی مرکز فقهی امام محمدباقر (ع) وابسته به دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی به چاپ رسیده است.

مسئول اجرایی مرکز فقهی امام محمدباقر (ع) گفت: فراهم‌سازی محیطی مناسب برای تحصیل تخصصی، نیازمند مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده است، به گونه‌ای که نظام آموزشی از ویژگی و مزایایی برخوردار گردد و این امر مهم در مرکز فقهی امام محمد گباقر (ع) سعی شده است رعایت شود.

عباس‌آبادی گفت: مرکز فقهی امام محمدباقر (ع) در نظر دارد با برگزاری کلاس‌های شیوه‌ی تحقیق، طلاب را در مسیر پژوهش، بیش از پیش یاری کند.

وی افزود: وجود کتابخانه تخصصی از ضرورت‌های رشته‌های آموزش و پژوهش تخصصی است، سعی مرکز فقهی از آغاز، در ایجاد کتابخانه فقهی بوده و در طول زمان و به شکلی مستمر، به آن غنا بخشیده است و هم‌اکنون مدرسه از کتابخانه نسبتاً قابل قبول و فضای نسبتاً مطلوبی جهت مطالعه و پژوهش‌های فقهی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها