جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
حضور انتشارات معارف با ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه «مشکات»

قم - مدیر روابط عمومی انتشارات معارف از حضور این نشر با ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه «مشکات» خبر داد.

مرتضی اخوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به حضور نشر معارف در نمایشگاه کتاب «مشکات»، گفت: تلاش داریم با این حضور؛ نشر معارف را به مخاطبان و خصوصاً به اساتید، مسئولین و پژوهشگران حوزوی بیشتر معرفی کنیم و هم زمینه فعالیت انتشارات، کتاب‌های منتخب و شاخص را معرفی و نشان دهیم.

مدیر روابط عمومی انتشارات معارف، تصریح کرد: طبیعتاً برپایی هر نمایشگاه کتابی مزیت‌های خودش را دارد. دوستی و همراهی با کتاب و یادآوری این نکته که کتاب می‌تواند در شلوغی‌ها و روزمرگی‌ها امنیتی به ذهن و افکار ما بدهد، چیزی است که با برپایی نمایشگاه‌های کتاب می‌توانیم شاهد آن باشیم. وقتی در سطح شهر تبلیغاتی برای نمایشگاه‌ها کتاب صورت می‌گیرد، می‌تواند نشان از اهمیت کتاب باشد که ما را دعوت می‌کنند به سمت کتاب کشیده شویم.

وی ادامه داد: با ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کردیم که ۳۰ عنوان از این کتاب‌ها، چاپ اولی هستند.

اخوی افزود: نشر معارف در ۵ موضوع فعالیت و اثر چاپ می‌کند. کتاب‌های روان‌شناسی و تربیتی، کتاب‌های دینی و معارفی، کتاب‌های رمان و داستان، داستان نوجوان و کتاب‌های سیاسی. در این نمایشگاه هم سعی شده است گلچینی از بهترین کتاب‌های این موضوعات در نمایشگاه عرضه شود.

حضور انتشارات معارف با ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه «مشکات»

این فعال حوزه کتاب یادآور شد: کتاب جدید مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی به عنوان (راه رشد) که مجموعه چهارجلدی است درباره تربیت دینی کودک و نوجوان در این چند روز استقبال خوبی داشته است. کتاب (تمثیلات مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی «کتاب ستاره‌ها چیدنی نیستند» کتاب «زندگی» و همینطور کتاب «ازدواج» از استاد حبشی «هنر زن بودن و هنر مرد بودن» به قلم آقای پوراحمد خمینی، کتاب‌های استاد عابدینی، کتاب «یوسف» و «آداب انس با قرآن» و باقی آثار ایشان کتاب‌های استاد تراشیون؛ مثل «محرمانه‌های زنانه»، «والد سوم» کتاب «انسان از منظر قرآن» کتاب «تن‌های هزار ساله» که به زندگی شیخ صدوق پرداخته است، از کتاب‌های پرفروش و شاخص ما در نمایشگاه کتاب هستند.

اخوی بیان کرد: علت شاخص بودن این کتاب‌ها محتوایی است که دارا هستند، محتوایی که حقیقتاً نیازی از مخاطب را رفع می‌کند. حالا این محتوا و این اثر یا پیش‌تر توسط خود نشر معارف و شبکه‌های مجازی انتشارات معرفی شده است، و یا از طریق مخاطب ترویج و دست به دست و دهان به دهان صورت گرفته است. در خود نمایشگاه هم آثار خوب و شاخص‌مان توسط دوستان عزیزمان که در غرفه حضور دارند، معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها