جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
دبیرخانه دائمی «یادواره راه سلیمانی» افتتاح شد

لرستان - دفتر دبیرخانه دائمی «یادواره راه سلیمانی» در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد در مراسمی روز جمعه با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، دفتر دبیرخانه دائمی «یادواره راه سلیمانی» در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد افتتاح شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن محکوم کردن حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان و تسلیتِ شهادت تعدادی از هموطنان در این حادثه، گفت: اینکه در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دست استکبار و عُمال پلیدش به خون رهروان آن شهید بزرگ، آلوده می‌شود، بدان معناست که دشمن از اشاعه و گسترش فرهنگ و آرمان‌های سلیمانی نیز، بیمناک است.

رضا نیازی افزود: یادواره راه سلیمانی که از اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز شده و ادامه دارد، یک فرصت مغتنم فرهنگی و هنری برای اشاعه فرهنگ مقاومت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است.

وی گفت: چهارمین یادواره «راه سلیمانی» امسال با عنوان «شهید القدس» برگزار خواهد شد و تاکنون ۱۵۰ اثر فرهنگی و هنری به دبیرخانه ارسال شده است.

محمد چگنی، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، نیز در این مراسم، ابراز کرد: با یاری خداوند خون پاک شهیدان این حادثه تروریستی به زودی و در قالب پاسخی سخت، یقه عاملان و آمران آن را خواهد گرفت.

به گزارش ایبنا، چهارمین یادواره «راه سلیمانی» با عنوان «شهید القدس» با موضوعات فلسطین، مقاومت و مکتب حاج قاسم در بخش هنری شامل؛ عکاسی، گرافیک، نقاشی، نماهنگ، خوشنویسی، سرود، تئاتر و بخش فرهنگی: شعر، داستان کوتاه، دل نوشته، قصه‌گویی برگزار می‌شود که بنا بر اعلام دبیرخانه آثار ارسالی مرتبط با موضوعات نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر می‌باشند بصورت ویژه مورد توجه قرار خواهند گرفت که تا ۱۵ دی ماه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها