چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
پویش کتابخوانی خانواده در اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان - نشر مهرستان پویش کتابخوانی خانواده را به مناسبت سالروز ولادت زهرای مرضیه(س) و امیرالمومنین(ع) در اصفهان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، این پویش که با هدف تحکیم خانواده برگزار می‌شود، کتابی مهارتی را در زمینۀ همسرداری برای مطالعه برگزیده است.

«دلبری دلبران» عنوان کتابی است که مخاطب به وسیله آن از توصیه‌ها و راهکارهای عملی حجت‌الاسلام محسن قرائتی که برگرفته از آیات و روایات است، بهره‌مند می‌شود.

خانواده به‌عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرار می‌گیرد، مهم‌ترین پایگاه یادگیری است. زن و مرد به‌واسطۀ اینکه در هستۀ این کانون قرار دارند، باید از همان گام‌های نخست تشکیل خانواده، تدابیر لازم را برای مدیریت آن در نظر بگیرند. زن و مرد باید بدانند زندگی خود را می‌خواهند بر چه ارکانی پایه‌ریزی کنند: ایمان و تقوا برای رسیدن به آرامش معنوی، داشتن محبت برای حل‌وفصل مسائل و مشکلات زندگی، احترام متقابل و رعایت کرامت همسر، گذشت و نادیده‌گرفتن خطاهای یکدیگر و داشتن اعتماد که یکی از اصول اولیۀ زندگی اجتماعی است. علاوه‌بر موضوعات یادشده، مخاطب در ادامۀ مطالعۀ این کتاب با مهارت‌های شناختی، رفتاری، رشد معنوی و توجه به جسم نیز آشنا می‌شود.

پویش کتابخوانی خانواده برگزار می‌گردد

علاقه‌مندان به تهیه کتاب و شرکت در این پویش می‌توانند به سایت نشر مهرستان مراجعه و کتاب «دلبری دلبران» را با قیمت ۹۵,۰۰۰ تومان تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها