شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
تجهیز کتابخانه‌های تازه تاسیس کانون‌های مساجد در خراسان شمالی

خراسان شمالی- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: کتابخانه‌های کانون‌های مساجد در استان خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال مجهز به اقلام مورد نیاز کتابخانه‌ای شدند.

حجت‌الاسلام حبیب الله پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، اظهار کرد: چهار کتابخانه در کانون‌های مساجد استان خراسان شمالی با دریافت کالاهای مورد نیاز مجهز به اقلام کتابخانه‌ای شدند.

وی با بیان کتابخانه‌های تجهیز شده افزود: کتابخانه‌های کانون فرهنگی هنری غفور مسجد امام خمینی (ره) و کانون فرهنگی هنری انصار المهدی مسجد محمد رسول‌الله در شهرستان شیروان و کانون فرهنگی هنری زلال معرفت مسجد حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) روستای راستقان و کانون شهید براتعلی حیدری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای سوخسو هاشم از روستاهای توابع و مرزی شهرستان راز و جرگلان از جمله مساجد تجهیز شده هستند.

حجت‌الاسلام پاکدامن با اعلام اقلام تجهیز شده در کتابخانه‌ها تصریح کرد: صندلی و میز مطالعه، قفسه کتاب، فایل‌های اداری و کتاب با عناوین مورد نیاز اقلام اهدایی بوده است.

وی گفت: اعتبار و ارزش ریالی اقلام مجهز شده کتابخانه‌های اعلام شده ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پاکدامن با اشاره به اجرای طرح پالایش کتاب و جمع‌آوری کتب فرسوده و بلااستفاده کتابخانه کانون‌های استان خاطر نشان کرد: پس از بررسی کتب کتابخانه کانون‌های مساجد استان چه توسط ستاد استانی و چه خود فعالان و رابطین این کانون‌ها، کتاب‌های بلا استفاده در قالب این طرح جمع‌آوری و به ازای آن کتاب‌های جدید و مورد نیاز، خریداری و جایگزین شد.

وی در پایان تاکید کرد: اجرای طرح پالایش و فروش کتب بلااستفاده و خرید کتب جدید و مورد نیاز کانون‌ها و اهداء آن پس از اجرا در بیش از ۲۰ کانون استان همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها