چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
آثار مکتوب مولف هرمزگانی از ۶۰ عنوان گذشت

هرمزگان - سه اثر مشترک سهراب سعیدی مولف هرمزگانی با سایر نویسندگان منتشر شد و آثار مکتوب وی با این تالیفات از ۶۰ عنوان گذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مجموعه «تفحصی در مقامات قاضی حمید الدین بلخی»، اثر مشترک فرهاد براتی و سهراب سعیدی، «درباب اسطوره» به قلم مهدی رضایی و این نویسنده و محقق مینابی و «درباب قصه های هرمزگان» از آثار این پژوهشگر و شاعر هرمزگانی و سید محتشم محمدی به تازگی روانه بازار کتاب شد.

مجموعه «تفحصی در مقامات قاضی حمید الدین بلخی» با موضوع نقد و تفسیر نثر فارسی قرن ۶ هجری قمری مربوط به بلخی در قطع وزیری، در ۳۳۴ صفحه و ۳ فصل، با شمارگان یکهزار نسخه به قیمت ۱۲۰ هزار تومان به کوشش نشر اسماعیلیان برای نخستین بار سال ۱۴۰۲ چاپ و منتشر شد.

«درباب اسطوره» با موضوع اسطوره شناسی، در قطع رُقعی، در ۱۵۵ صفحه و ۷ فصل، با شمارگان یکهزار نسخه به قیمت ۷۰ هزار تومان به همت نشر اسماعیلیان برای نخستین بار سال ۱۴۰۲ وارد بازار کتاب شد.

«درباب قصه‌های هرمزگان» با موضوع قصه و افسانه، در قطع رُقعی، در ۲۱۰ صفحه و ۳ فصل، با شمارگان یکهزار نسخه به قیمت ۷۰ هزار تومان به تلاش نشر اسماعیلیان برای نخستین بار سال ۱۴۰۲ چاپ شد.

هفته گذشته نیز مجموعه پنجم قصه‌ها و افسانه‌های مردم هرمزگان تحت عنوان «دارچین و دختر ماچین»، با ۱۸ قصه شگفت‌انگیز از این نویسنده پرکار چاپ و منتشر شد.

سهراب سعیدی، دانشجوی مقطع دکتری است، متولد شهرستان میناب در شرق هرمزگان و ۴۴ سال سن دارد. وی مدرس دانشگاه، مدیر مسئول و صاحب امتیاز پژوهشنامه اورمزد، شاعر و مولف است که با خلق این آثار، کتاب‌هایش از مرز ۶۰ عنوان گذشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها