سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
«هدهد سفید» در پریسان قم لانه می‌کند

قم - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه از مدت‌ها پیش در صدد راهی برای افتتاح کتابخانه عمومی در شهر پردیسان قم بودیم، گفت: با همکاری آموزش و پرورش استان قم کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان با عنوان «هدهد سفید» در پردیسان افتتاح می‌شود.

مهدی توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به اینکه در استان قم ۲۵ کتابخانه عمومی وجود دارد و ۱۵ کتابخانه در شهر قم واقع شده است، گفت: در زمینه تعداد کتابخانه عمومی در استان با فقر فرهنگی مواجهیم و این موضوع در شهرپردیسان نمود بیشتری دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم به مشکلات شهر پردیسان درباره ایجاد کتابخانه پرداخت و عنوان کرد: احداث کتابخانه برای شهر پردیسان قم نیازمند همراهی مسئولین اجرایی و خیرین استان است.

حضور خیرانی همچون آقای عباس مهرابی و اعلایی با نگاه فرهنگی و نیت صادقانه شان برای قم نعمت است که امیدواریم با همکاری اداره کل آموزش و پروش استان بتوانیم خبر های خوبی را به شهروندان قمی اعلام کنیم.

توکلیان با بیان اینکه خیرین خوبی در قم هستند و وجود آنها برای قم نعمت است، تاکید شد: در قدم اول پیشنهاد دادیم که برای ایجاد اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان استان قم با عنوان «هدهد سفید» با توجه به وجود کانون محراب و تنوع خدمات کتابخانه‌های هدهد سفید امیدواریم این بخش بخش قابل توجه‌ای از نیازهای فرهنگی شهر پردیسان را برطرف کند.

وی یادآور شد: مقرر شده است طبقه دوم ساختمان کانون فرهنگی هنری محراب طی تفاهم‌نامه‌ای به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شود تا با تجهیز این ساختمان، اولین کتابخانه عمومی پردیسان ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • یلا برزگر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    واقعا خیلی خوب میشه چون برای تهیهیه کتاب باید این همه راه بیام تا خودم دختر من عاشق کتاب
  • زهرا تقی زاده IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    من شرکت کردم و برنده شدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها