جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه

کاری هیجان‌انگیزتراز خرید کتاب وجود ندارد! بوی مطبوع کتاب نو، حس کاغذ بین انگشتان و نقاشی روی جلد کتاب از مواردی هستند که دوست دارم؛ به این موارد، چرخ‌زدن در یک کتاب‌فروشی آنلاین یا یک کتاب‌فروشی قدیمی را نیز اضافه کنید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از کریتیورایتینگ نیوز، کاری هیجان‌انگیزتر از خرید کتاب وجود ندارد! بوی مطبوع کتاب نو، حس کاغذ بین انگشتان و منظره نقاشی روی جلد کتاب از مواردی هستند که دوست دارم و البته به این موارد، چرخ‌زدن در یک کتاب‌فروشی آنلاین یا یک کتاب‌فروشی قدیمی را نیز اضافه کنید.

پیش از اینکه از کتاب‌فروشی‌های آنلاین خارق‌العاده در قاره آفریقا مطلع شوم، خرید کتاب را تا برگزاری نمایشگاه کتاب یا جشنواره‌های ادبی به تعویق می‌انداختم. سرزنشم نکنید! از سر زدن به کتاب‌فروشی‌ها برای یافتن کپی‌های غبارآلود کتاب‌های قدیمی خسته شده بودم. نه اینکه مخالف کتاب‌های قدیمی باشم، گاهی کتاب‌های کلاسیک مورد علاقه نیز باید جایگزین شوند.

با این حال، اکثر کتاب‌دوستان، مانند من، اعتراف می‌کنند که از خواندن آثار نویسندگان محبوب آمریکایی و اروپایی خسته شده‌اند. برخی از آن‌ها گله داشتند که تمام آثار «جیمز هادلی چیس»، «ماریو پوزو»، «دن براون» و «دانیل استیل» را خوانده‌اند و کتاب‌فروشی‌ها این آثار تکراری را ارائه می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند ادبیات گلچین شده توسط داستان‌نویسان طنزپرداز از قاره‌های مختلف را بخوانند.

در آفریقا به‌صورت آنلاین کتاب بخرید!

فرقی نمی‌کند در پی خرید بهترین کتاب‌های غیرداستانی درباره تاریخ آفریقا باشید و یا بخواهید بهترین رمان‌های آفریقایی را بخوانید. در اینجا فهرست بهترین کتاب‌فروشی‌های آفریقا به شما معرفی می‌شود که بهترین مکان برای کتاب‌گردی است؛ علاوه بر اینکه در این کتاب‌فروشی‌ها بهترین آثار ادبیات روسیه، انگلیسی، آسیایی یا آمریکایی را پیدا می‌کنید، از تنوع این آثار شگفت‌زده خواهید شد.

این فهرست به کتاب‌فروشی‌هایی متمرکز شده که طیف وسیعی از عناوین را با قیمتی مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهند؛ آن‌ها همچنین گزینه‌هایی برای خرید به‌صورت آنلاین و خدمات تحویل در خانه را ارائه می‌دهند. اگر شما هم مثل من مشتاقانه می‌خواهید از کتاب‌فروشی‌هایی با گردش مالی زیاد، تنوع موجودی کتاب و قیمت‌های مناسب دیدن کنید، این فهرست ۱۰ کتاب‌فروشی برتر آفریقا را حتماً مطالعه کنید.

۱. کتاب‌فروشی ماگونگا

این کتاب‌فروشی خانه‌ای برای عناوین مختلف کتاب از سراسر آفریقا است که مجموعه‌ای غنی از ادبیات سنتی و مستقل از سراسر قاره را دربرمی‌گیرد. هدف مدیر این کتاب‌فروشی این است که ادبیات آفریقا بیشتر در دسترس قرار بگیرند و فرصتی برای نویسندگان و مخاطبان ایجاد کند.


بخش آنلاین این کتاب‌فروشی بسیار فعال و تعاملی است؛ کتاب‌ها براساس منطقه و ژانر سازماندهی شده‌اند که خرید را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند. به‌عنوان مثال، اگر فهرستی برای مطالعه دارید که درباره ادبیات کشورهای مختلف آفریقایی باشد، کتابفروشی Magunga یافتن کتاب‌های مورد نظر را برای شما آسان می‌کند.


از آنجایی که Magunga تنها در فروش ادبیات آفریقایی تخصص دارد، کتاب‌فروشی خوبی برای خرید برخی از ادبیات با کیفیت شمال آفریقا و عربی است. اگر فهرست مطالعه شما دارای نویسندگان آفریقای شمالی مانند نوال السعداوی، طارق الطیب، حبیب سلمی، لیلا مروان و ابراهیم الکونی است، از این کتابفروشی‌آنلاین پان-آفریقایی دیدن کنید.


مشتریان همچنین می‌توانند یک حساب کاربری و یک فهرست کتاب‌های مورد علاقه ایجاد کنند، کتاب سفارش دهند و از عناوین تخفیف‌خورده بهره‌مند شوند. این کتاب‌فروشی آنلاین یک نسخه آفریقایی آمازون یا گاردین انگلستان است؛ در Magunga فقط می‌توانید کتاب‌های جدید بخرید.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه


 

۲. کتاب‌فروشی «بوک‌دیلر»

نخستین باری که از از این کتاب‌فروشی بازدید کردم، می‌دانستم که از آن نوع کتابفروشی‌هایی است که می‌تواند یک عاشق کتاب را به خود جذب کند. جدا از موتور جستجوی کارآمد خود، دارای تعداد زیادی ویژگی اضافی است. به‌عنوان مثال، اگر کتاب مورد نظر خود را پیدا نکردید، می‌توانید درخواست کنید و مطمئن باشید که آن را در آدرس پستی شما تحویل خواهند داد. این فوق‌العاده نیست؟

به‌عنوان یکی از والدین، همیشه برای یافتن محلی که دارای طیف وسیعی از ادبیات کودکان و مناسب کودکان آفریقایی باشد، مشکل دارم که «بوک‌دیلر» این شکاف را پر کرده است؛ بزرگسالان می‌توانند به فکر بازدید از این کتاب‌فروشی شگفت‌انگیز برای سفارش کتاب و هدیه باشند.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه

۳. کتاب‌فروشی «اکادا»

این کتاب‌فروشی بدون شک نخستین بازار آنلاین بزرگ در صنعت کتاب الکترونیکی آفریقا است. این کتاب‌فروشی به نویسندگان جوان و حرفه‌ای کمک می‌کند تا کتاب‌های الکترونیکی خود را منتشر کنند و به طیف گسترده‌ای از مخاطبان بفروشند.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه


اخیراً ناشران مستقل و سنتی شروع به انتشار آثار خود در پلتفرم okadabooks کردند؛ همچنین عناوین کتاب‌های «آنکارا» را نیز می‌توانید در این کتاب‌فروشی به صورت گلچین شده پیدا کنید.
به لطف کتاب‌فروشی اکادا، بسیاری از نویسندگان، کتاب‌های خود را منتشر کرده و در دسترس مخاطبان جهانی قرار داده‌اند. همچنین، مدیر این کتاب‌فروشی مسابقات نویسندگی برگزار می‌کند و همیشه راه‌های جدیدی برای بهبود زندگی نویسندگان و خوانندگان مشتاق ارائه می‌کند.

۴. کتاب‌فروشی «CNA»

«CNA» نام یک کتاب‌فروشی آنلاین مستقر در آفریقای جنوبی است و در عین حال یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌فروشی‌های آفریقا است که در سال ۱۸۹۶ تأسیس شده است. در این کتاب‌فروشی بهترین متون دانشگاهی، ادبیات آفریقایی و غیر آفریقایی عرضه می‌شود.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه


چیزی که این فروشگاه کتاب را منحصر به‌فرد می‌کند این است که هدایای سفارش داده شده را مستقیماً به گیرندگان تحویل می‌دهد. اگر قصد دارید کتابی به دوستانتان هدیه دهید، CNA می‌تواند آن‌ها را بسته‌بندی کند و از طرف شما تحویل دهد؛ همچنین، اگر بنا به دلایلی تصمیم به بازگرداندن کتابی که خریداری کرده‌اید دارید، به شما بازپرداخت می‌شود یا به شما اجازه می‌دهند آن را با نسخه دیگری عوض کنید. برای همین بازخوردهای مثبت بسیاری از مشتریان دریافت می‌کنند.

۵. «مجموعه کتاب‌های آفریقایی» (ABC)

مجموعه کتاب‌های آفریقا بیشتر شبیه یک تعاونی کتاب‌فروشی منحصر به فرد است که متعلق به ۱۷ ناشر است و یک شورای پنج نفره، این مجموعه را در جهان گسترده‌تر کتاب و نشر در داخل و خارج از آفریقا مدیریت می‌کند.

من کتاب‌فروشی ABC را بیشتر به این دلیل در این فهرست آورده‌ام که یکی از معدود کتاب‌فروشی‌های آنلاین است که کتاب‌های آفریقای مرکزی و آفریقای شمالی را عرضه می‌کند. اگر به دنبال خرید کتاب در حوزه ادبیات شمال آفریقا از نویسندگان مشهوری مانند طیب صالح، محمد چوکری، یوسف ادریس، ابراهیم اصلان آسیا جبار هستید، ABC یکی از بهترین کتاب‌فروشی‌های آفریقایی است که باید از آن دیدن کنید.

علاوه بر ادبیات عربی و آفریقای مرکزی، مجموعه‌های شعر و داستان کوتاه و همچنین کتاب‌هایی درباره تاریخ آفریقا، خاطرات و موارد دیگر را نیز در اختیار دارند. این کتاب‌فروشی در فهرست کتاب‌فروشی‌های انگلستان ثبت شده و شما از طیف گسترده‌ای از عناوین آن شگفت‌زده خواهید شد. «مجموعه کتاب‌های آفریقایی» یک کتاب‌فروشی غیرانتفاعی است؛ با این حال، ناشرانی که کتاب‌هایشان در فهرست این فروشگاه است، سود می‌برند.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه

۶. «جهان بوک‌ویل»

این کتاب‌فروشی، مانند بسیاری از کتاب‌فروشی‌های آنلاین که می‌شناسم، یک کتاب‌فروشی آنلاین خرده‌فروشی نوپا است که عناوین متنوعی دارد. هر چیزی را که ممکن است بخواهید بخوانید را نشانتان می‌دهند؛ کتاب‌های کودکان، کتاب‌های انگیزشی و خودیاری، متون مذهبی و البته بهترین آثار ادبی سراسر جهان.


اینجا مکان خوبی برای کلکسیونرها برای گشتن و خرید است. اگر به فرزندپروری، سلامتی و تندرستی، کارآفرینی، فناوری یا طالع‌بینی علاقه دارید، بوک‌ویل تمام نیازهای شما را دارد. همچنین اگر به صنایع دستی و آثار چند رسانه‌ای علاقه دارید، بوک‌ویل مکان خوبی برای گشتن است.


آن‌ها همچنین یک کتاب‌فروشی پرجنب و جوش در پورت هارکورت دارند. کتاب‌شناسان در جنوب و شرق نباید نگران سفارش کتاب از غرب دور نباشند. در بخش جنوبی نیجریه نیز با نگاهی به به بوک‌ویل می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را بخوانید. همچنین می‌توانید برای خرید نسخه‌های تخفیف‌دار به سایت این کتاب‌فروشی مراجعه کنید.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه

۷. کتاب‌فروشی «دکه کتاب»

گاهی اوقات، بودجه من فقط می‌تواند کفاف کتاب‌های کپی تخفیف‌دار را بدهد! فقط چند کتابفروشی برای افرادی که با بودجه کم زندگی می‌کنند گزینه‌هایی دارند که «دکه کتاب» یکی از آن‌ها است. دانش‌آموزان، نویسندگان آزاد و سایر خریداران کتاب خوشحال خواهند شد که کتاب‌های جدید را با قیمت ۱۰۰۰ نایرا (تقریباً ۳ دلار) خریداری کنند.

این کتابفروشی مستقر در نیجریه، کتاب‌های دست دومی را ارائه می‌کند که هنوز در شرایط خوبی هستند. نکته جالب این است که کتاب‌ها با قیمت‌های بسیار پایین عرضه می‌شوند؛ من عاشق کتابفروشی‌هایی هستم که نسخه‌های دست دوم ارائه می‌دهند!

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه


آن‌ها همچنین کتاب‌های دست‌دوم شما را می‌خرند؛ اگر در حال نقل‌مکان هستید یا نمی‌توانید فضایی برای کتاب‌های خود پیدا کنید، آن‌ها را به این کتابفروشی پیشنهاد دهید. نگران محدودیت جغرافیایی نباشید؛ با آنها تماس بگیرید. دسترسی به این کتابفروشی برای خرید نسخه‌های دست دوم ادبیات داستانی، کلاسیک و ادبیات آفریقایی آسان است.

۸. کتاب‌فروشی «ایده‌های مارس»

اول اینکه من عاشق نام غیر متعارف این کتابفروشی هستم؛ کاملاً خلاقانه و در ذهن ماندگار است. طرفداران نمایشنامه‌های شکسپیر احتمالاً تصور می‌کنند که این نام برگرفته از نمایشنامه «ژولیوس سزار» است.
این کتابفروشی آنلاین متنوع، توسط کتاب‌شناس کنیایی، «آنجلا واهیتو وانجیکو» تأسیس شد و به سرعت میان علاقه‌مندان به کتاب محبوب شد. هدف این فروشگاه، مانند بیشتر کتاب‌فروشی‌های آفریقا، ایجاد فرصتی برای نویسندگان و خوانندگان است و این خبر خوبی برای نویسندگان آفریقایی است که تلاش می‌کنند کتاب‌های خود را به دست خوانندگان برسانند. اگر باید کتاب‌هایی درباره نقاط مختلف قاره آفریقا مطالعه کنید، حتماً به این کتاب‌فروشی سر بزنید که ممکن است جستجوی شما را آسان‌تر کند.

آن‌ها طیف گسترده‌ای از عناوین را از سراسر جهان ارائه می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید جدیدترین آثار «هارپر لی»، «دایانا تارت»، «ای جی فیکسی» و «فیونا بارتون» را سفارش دهید؛ همچنین با خیال راحت کتاب‌های کودکان، متون دانشگاهی و انواع دیگر کتاب‌ها را سفارش دهید. آن‌ها به‌غیر از کتابفروشی آنلاین، مکتوباتی درباره رویدادها و جشنواره‌های ادبی نیز عرضه می‌کنند، اگر قصد حضور در نمایشگاهی را دارید حتماً به این کتاب‌فروشی سر بزنید.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه

۹. کتابفروشی «Exclusive Books»

این فروشگاه، یک کتابفروشی آنلاین بسیار زیبا است. آن‌ها در آفریقای جنوبی مستقر هستند که هم کتاب‌های الکترونیکی و هم نسخه‌های چاپی عرضه می‌کنند. اگر از خواندن رمان‌های عاشقانه، تعلیق و هیجان‌انگیز لذت می‌برید، می‌توانید یک جعبه بزرگ از ۱۰ عنوان کتاب را از انتشارات «میلز اند بونز» با هزینه‌ای ناچیز تهیه کنید. این کتاب‌فروشی همچنین دارای کتاب‌های ادبیات معاصر، فلسفی و الهام‌بخش است.

این کتاب‌فروشی پیشنهادات ویژه زیادی برای مشتریان دارد؛ به طوری که خرید آنلاین کتاب هرگز به این هیجان‌انگیزی نبوده است. این فروشگاه، مانند کتابفروشی‌های دیگر در این فهرست، بسیار فعال و تعاملی است. این سایت، دارای یک ابزار کتاب‌یاب کارآمد است که مشتریان می‌توانند در سایت ثبت‌نام کرده و سفارشات خود را پیگیری کنند.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه

۱۰. کتاب‌فروشی آفریقایی

وبسایت AfricanBookstore.net از سال ۲۰۰۲ تاسیس شده و فقط در حوزه ادبیات آفریقایی و آفریقایی آمریکایی تخصص دارند. آن‌ها یک کتاب‌فروشی آنلاین عظیم را اداره می‌کنند که شامل کتاب‌هایی با موضوع زندگی‌نامه، تاریخی، متون مذهبی، داستان‌های منثور و شعر است. اگر به دنبال آثار کلاسیک هستید از این کتاب‌فروشی دیدن کنید. اگر در آمریکای شمالی ساکن هستید، کتاب‌فروشی آفریقا مکان خوبی برای شما خواهد بود که کتاب مورد نظر را پیدا کنید و در هزینه‌های حمل و نقل صرفه‌جویی کنید.

رونق کتابفروشی‌های آنلاین در قاره سیاه

خرید آنلاین کتاب در آفریقا

اکنون که فهرستی جامع از بهترین کتاب‌فروشان آفریقایی از سرتاسر این قاره را دارید. بسته به نیازها و بودجه شما و احتمالاً موقعیت جغرافیایی، کتاب‌فروشی مورد نظر شما قطعاً کتاب‌هایی را خواهد داشت که به‌دنبال آن بودید. اکثر این کتاب‌فروشی‌ها بسیار سریع در شبکه اجتماعی خود پاسخگوی شما هستند یا اگر دارای شماره تلفن هستند، می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید. گاهی استفاده از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک آن‌ها ساده‌ترین راه پرداخت است. بسیاری از بهترین کتابفروشی‌های آفریقایی که ذکر شد، راهنمای خرید به شما ارائه می‌دهند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیمین IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    سلام جالبه. بیشتر از این خبرها منتشر کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها