جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رویداد بازی سازی» در سمنان بازدید کرد

سمنان - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر یک روزه خود به سمنان از رویداد بازی سازی در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، محمد مهدی اسماعیلی ظهر جمعه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان و بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان از رویداد بازی سازی در پارک اقتصاد دیحیتال سمنان بازدید کرد.

«بوت کمپ بازی سازی» استان سمنان رویدادی است که در حوزه بازی سازی و همچنین اقتصاد دیجیتال با محوریت تولیدات فرهنگی و محصولات اینترنتی در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات سمنان برگزار شده است.

یکی از نکات قابل توجه در رویداد بازی سازی، استقبال پرشور جوانان سمنانی از این رویداد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین رویدادهایی گفت: برگزاری رویدادهایی از این دست به استعدادها و فعالیت‌های جوانان مستعد ما سمت و جهت خوبی خواهد داد.

محمد مهدی اسماعیلی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حوزه بازی سازی و اقتصاد دیجیتال در سمنان، بیان کرد: به کارگیری از این زیرساخت‌ها در تولید محصولات فرهنگی فاخر بسیار اهمیت دارد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر برنامه‌ریزان و مسئولان فرهنگی استان سمنان به حوزه بازی سازی با الگوگیری از مفاخر ایرانی و اسلامی شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برگزاری رویداد های خوب فرهنگی در استان سمنان را ناشی از همراهی و هم افزایی خوب بین مسئولان فرهنگی و برنامه ریزان و مدیران ارشد استان دانست.

اسماعیلی قرار است تا دقایقی دیگر با حضور در فرهنگ سرای کومش سمنان در مراسم جشن پایتختی کتاب ایران در سمنان، سخنرانی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها