جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
شب شعر «بسیج و دفاع مقدس» برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج؛ شب شعر «بسیج و دفاع مقدس» در زنجان برگزار می‌شود.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: به مناسبت این دهه مبارک برنامه‌های متعددی در استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که تلاش می‌کنند در این سمت و سو برای سرافرازی انقلاب و کشور اسلامی قدم بردارند عضو بسیج مستضعفین خواهند بود، اضافه کرد: در راستای تبیین فعالیت‌های این شجره طیبه برنامه‌های فرهنگی اجرا می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری شب شعر «بسیج و دفاع مقدس» خبر داد و بیان کرد: این برنامه به همت معاونت فرهنگی و بسیج هنرمندان این اداره کل اجرایی می‌شود.

حسنی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع بسیج و دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، توزیع کتاب در بین کانون‌های مساجد استان، برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین مسابقه قرآن بین اعضای کانون‌های مساجد استان از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: دیدار با نویسندگان فعال در نگارش کتاب‌های موضوعی دفاع مقدس و توزیع کتاب‌های حمایت شده در حوزه دفاع مقدس در کانون‌های مساجد نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط