چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
کتاب «ما برای هم» منتشر شد

خراسان‌رضوی- همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب «ما برای هم» با موضوع ارتباطات در خانواده به قلم هادی زارعی روانه کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، کتاب «ما برای هم» نگارشی با موضوع ارتباطات در خانواده و حوزه‌ای که تحت عنوان مهارت‌های ارتباطی یا ارتباط موثر نیز شناخته می‌شود، است.

نکته‌ای که در این کتاب، به عنوان محورنگارش قلمداد داد شده، تکیه بر عنصر «گفتگو» است؛ عنصری که در مباحث مختلف ارتباطی و روانشناسی، کمتر بدان توجه می‌شود و همسران نیز با انجام آن تا حدود زیادی بیگانه‌اند.

در کتاب «ما برای هم»، کمیت و کیفیت به عنوان دو مولفه مهم در «گفتگو» و نیز توجه به ابعاد روحی زن و مرد در بسیاری از بخش‌های این نگارش مورد توجه مولف قرار گرفته است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: امید آنکه همسران با در نظر گرفتن عنصر «گفتگوی توام با احترام» و یادگیری مهارت‌های ارتباطی در پیش‌بُرد زندگی خود به سوی رشد و تعالی مادی و معنوی و ساختن جامعه‌ای ایمن به لحاظ ارتباطات اجتماعی، در پرتو عنایات خداوندی، موفق و سربلند باشند.

کتاب «ما برای هم» به قلم هادی زارعی، دانش‌آموخته دکترای تخصصی علوم ارتباطات توسط انتشارات نورالکتاب در هزار نسخه پاییز ۱۴۰۲ منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حیدریوسفی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    درود PDF کتاب رو باید از کجا تهیه کنیم؟ با تشکر
    • محمد اسکندری IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      از کتاب خونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها