سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
برگزاری بیش از ۳۰ ویژه‌برنامه هفته کتاب‌ در هرمزگان توسط کانون پرورش فکری

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان گفت: با بیش از ۳۰ ویژه‌برنامه از انتخاب مرکز نمونه ترویج کتابخوانی تا رونمایی کتاب، هفته کتاب‌ و کتابخوانی را جشن می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پروین پشتکوهی از برگزاری بیش از ۳۰ ویژه‌برنامه در هفته کتاب‌، کتابخوانی و کتابدار خبر داد و گفت: از اهداف مهم هفته کتاب، ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش سواد عمومی جامعه است.

پروین پشتکوهی ادامه داد: هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۳ تا ۳۰ آبان با شعار «آینده خواندنی است» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: از اهداف این هفته و اهداف متعالی کانون ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سواد خواندن در بین کودکان ونوجوانان و افزایش و تعمیق بخشیدن به فعالیت‌های کتاب محور و مشارکت بیشتر خانواده ها، تقویت کنشگری نوجوانان و اولیای تربیتی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به برنامه‌های سی و یکم دوره هفته کتاب بیان کرد: انتخاب مرکز نمونه توسعه و ترویج کتابخوانی، معرفی و تقدیر از اعضای کتابخوان، نشست‌های کتابخوانی و.... از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

پشتکوهی با توجه به عناوین روز شمار و شعارهای هفته کتاب اظهار کرد: کتاب؛ کودک، نوجوان و دانش آموزان، کتاب؛ کتابخوانی و کتابدار، کتاب؛ ترویج و کانون‌های مردمی، کتاب؛ خانواده و نشاط اجتماعی، کتاب؛ مسجد و فلسطین، کتاب؛ هنر و رسانه، ناشران و ارکان صنعت نشر، کتاب؛ ایران و آینده از عناوین هفته کتاب خواهد بود.

او خاطر نشان کرد: در این هفته از کتاب پرژنیوم نوشته ریحانه جعفری از انتشارات کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان با حضور مدیر کل انتشارات کانون تهران، نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و اصحاب رسانه استان رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها