پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
نشست هم‌اندیشی برگزاری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب ایلام برگزار شد

ایلام - به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، نشست هم‌اندیشی برگزاری سی و یکمین دوره هفته کتاب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نشست هم‌اندیشی برگزاری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب، با حضورمدیرکل کتابخانه های عمومی استان، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، نماینده امور بانوان و خانواده استانداری، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از نویسندگان، ناشران، اصحاب رسانه و نمایندگان دستگاه‌های استان از جمله: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امیرالمؤمنین استان، ادارات‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، اتاق اصناف، موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار شد.

در این نشست، منصور محبی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تشریح برنامه‌های در دست اقدام این اداره‌کل در هفته کتاب و اقدامات انجام شده در حوزه کتاب و کتابخوانی پرداخت.

وی ادامه داد: رشد فکری، فرهنگی، اندیشه ای و دانایی عموم مردم با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میسر و رشد کتابخوانی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می شود.

محبی ادامه داد: این اداره‌کل آمادگی رونمایی و تجلیل از آثار نوقلمان و دانش آموزان مولف در هفته کتاب را دارد.

سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز به برنامه‌ها و اقدامات این اداره‌کل در هفته کتاب پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های شاخص هفته کتاب امسال، توجه ویژه به دانش آموزان و کودکان دارای نیازهای خاص است و تلاش داریم برنامه‌های ویژه این مخاطبان را به نحو مناسب و تاثیرگزار با همکاری آموزش و پرورش استثنایی استان و سایر ادارات همراه، برگزار کنیم.

حیدری ادامه داد: در هفته کتاب، با همکاری اموربانوان استانداری، از مادران کتابخوان تجلیل خواهیم کرد.

نشست هم‌اندیشی برگزاری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب ایلام برگزار شد

در ادامه نمایندگان سایر دستگاه‌ها پیشنهادات و نظرات خود را در راستای همکاری و هم‌افزایی جهت اجرای برنامه‌های هفته کتاب ارائه دادند.

به گزارش ایبنا؛ سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است.» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها