چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کتابداران مجاهدان فرهنگی هستند

مهدیشهر - امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه کتابداران مجاهدان فرهنگی کشورمان هستند، گفت: آشنا کردن مردم با مطالعه یک کار و رسالت ارزشمند فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از مهدیشهر، حجت الاسلام محمد بارانی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان به میزبانی خود در مهدیشهر، بیان کرد: به لحاظ اهمیت کار، کتابداران را باید مجاهدان فرهنگی کشور دانست.

وی با بیان اینکه آشنا کردن مردم با مطالعه یک کار و رسالت ارزشمند فرهنگی است، افزود: کتابداران باید در راستای رشد همه جانبه افراد جامعه کوشا باشند.

امام جمعه مهدیشهر در ادامه گفت: امروز باید در زمینه کتب مذهبی و دفاع مقدس و معرفی آنها بیشتر کار شود چرا که پایین بودن سطح مطالعه کتب مذهبی در جامعه اثرات منفی در رفتار اجتماعی افراد جامعه، تغییر پوشش، تغییر سبک زندگی و.. خواهد گذاشت.

بارانی با بیان اینکه نقش کتاب در شکل‌گیری و تغییر شخصیت یک انسان بسیار تأثیرگذار است، افزود: کتاب درهای آگاهی بخشی را به سوی مردم و آحاد جامعه باز می کند.

وی به هفته کتاب و کتابخوانی نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان در برگزاری برنامه های این هفته ترویج، تشویق و تبیین اهمیت کتابخوانی را در نظر داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها