سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
فرصت ارزشمند معرفی فعالان کتابخوانی در هفته کتاب

خراسان‌رضوی- معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به فراخوان منتشر شده از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران، این فرصت را بستری ارزشمند برای معرفی فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی برشمرد.

بی‌بی فاطمه حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد گفت: در فراخوان منتشر شده در واقع کتاب‌محورها و اصحاب کتاب و کتابخوانی و حلقه‌های مختلفی که در موضوع کتاب فعالیت دارند به جشنواره هفته کتاب دعوت شدند.

وی همچنین افزود: در فراخوان فعالیت‌های کتاب محور که از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شده، امکان حضور همه بخش‌های مردمی که در فضای کتاب و کتابخوانی فعالیت دارند، وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: در این فراخوان با هدف شناسایی، هم افزایی و توانمندسازی فعالیت های کتاب محور، خانه کتاب و ادبیات ایران فراخوانی منتشر کرده است که بر اساس آن همه فعالان حوزه کتاب برای معرفی خود، دعوت شده اند.

وی ادامه داد: سکوهای ترویج کتاب شامل نرم افزارها، پایگاه های اینترنتی، صفحات مجازی و همچنین بلاگرهای کتاب، برگزارکنندگان جوایز و جشنواره های کتاب، کسب و کارهای خلاق حوزه کتاب و کتابخوانی و نظایر آنها برای این رویداد بزرگ فراخوان شده اند.

حسینی خاطرنشان کرد: فعالان حوزه کتاب و امور خلاق مربوط به آن تا ۲۰ آبان فرصت دارند از بستر پایگاه خانه کتاب به نشانی ketab.ir ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی همچنین با اشاره به نامگذاری‌های هفته کتاب یادآور شد: امسال به موضوعات گوناگونی همچون نوجوان و دانش آموزان، کانون‌های مردمی، خانواده و نشاط اجتماعی، مسجد و فلسطین، هنر و رسانه و ناشران و ارکان صنعت نشر توجه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها