دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
مجموعه ۶ جلدی «بامزه‌ها» به کتابفروشی‌ها رسید

مجموعه شش‌جلدی «بامزه‌ها» به نویسندگی سیدمحمد مهاجرانی با محوریت خداشناسی از سوی انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مجموعه با محوریت خداشناسی و تأکید بر موضوعاتی چون همدلی، مهربانی، دلسوزی و اعتمادبه‌نفس و نکوهش کارهای نادرستی چون تقلید کورکانه، قضاوت در نگاه اول و خودکم بینی روانه بازار شده است.

از نقاط قوت این مجموعه شش‌جلدی می‌توان به توصیف‌ها و تصویرپردازی‌های زیبا و متنوع، درآمیختگی شعر و نثر در برخی از قسمت‌ها، زبان ساده و کودکانه و طنزآمیز در سرتاسر داستان‌ها که موجب می‌شود مفهوم موردنظر بهتر برای مخاطب تثبیت شود و همچنین رفتار بانمک شخصیت‌ها، اشاره کرد.

این مجموعه در ستایشِ «آن صورتگرِ ماهر که بی‌تقلیدِ غیر، این همه صورت برد بر صفحه هستی به کار»، نوشته شده است و کودکان را به فکر فرو می‌برد و موجب می‌شود به شکل غیرمستقیم به حکمت خداوند در آفرینش، پی ببرند.

در مقدمه این کتاب در بخش سخنی با والدین آمده است:

«این مجموعه، مجموعه‌داستانی با شخصیت حیوانات است که در هر داستان ماجرای بامزه‌ای رخ می‌دهد. ماجرایی که ناشی از بی‌خبری شخصیت‌های داستان از «قابلیت‌های خویش» یا بی‌خبری از «یکی از پدیده‌های جهان آفرینش» است و در فرازونشیب داستانی، کم‌کم آن پدیده و اهمیتش آشکار می‌شود…».

این مجموعه شش‌جلدی که هر جلد از آن، روایتگرِ داستان‌های جذابی با محوریت خداشناسی است، مناسب گروه سنی ب و ج است.

مجموعه «بامزه‌ها» به قلم سیدمحمد مهاجرانی است. جلدهای ۱ و ۴ و ۵ به تصویرگری سیده‌رضوان مدنی، جلدهای ۲ و ۳ به تصویرگری لیلی حیدری و جلد ۶ به تصویرگری رقیه طاهری است. بهای کل مجموعه ۲۲۸ هزار تومان است و به تازگی از سوی انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط