چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۰
كتاب كاربردي در تيراندازي نداريم

سرمربي تيم ملي تيراندازي جانبازان و معلولين عنوان كرد: جاي كتاب‌هاي كاربردي ورزشي در حوزه تيراندازي جانبازان و معلولين خالي است.\

جواد كوهپايه‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار داشت: تاثير كتاب و مطالعه براي ورزشكاران انكار ناپذير است، اما در صورتي كه با عمل به مطالب كتاب همراه شود.

وي افزود: بسياري از كتاب‌هاي ورزشي كه امروزه در بازار نشر وجود دارند، كاربردي نيستند و تنها براي افرادي كه علاقه‌مند به آغاز فعاليت ورزشي مشخصي‌اند، مفيد است.

به گفته وي، وجود ويترين كتاب در سالن‌هاي ورزشي بسيار حائز اهميت است و مي‌تواند باعث كسب اطلاعات مناسب و به‌روز ورزشكار حتي در هنگام تمرين شود.

كوهپايه‌زاده تصريح كرد: امروزه وضعيت نشر كتاب براي جانبازان و معلولين در رشته تيراندازي مناسب شده است و چند تن از قهرمانان كشور به تاليف كتاب پرداخته‌اند و همچنين فدراسيون جانبازان و معلولين نيز كتاب‌هايي در اين زمينه منتشر كرده است، اما همچنان جاي كتاب‌هاي كاربردي ورزشي در حوزه تيراندازي جانبازان و معلولين خالي است.   

وي با اشاره به ضرورت استفاده از علم و تجربه در تاليف كتاب‌هاي ورزشي گفت: علم و تجربه بايد در كنار هم و مكمل يكديگر قرار گيرند. خوشبختانه در كتاب‌هايي كه به تازگي از سوي قهرمانان تيراندازي جانبازان و معلولين ايران تاليف و منتشر شده‌اند، اين دو موضوع در كنار يكديگر آورده شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط