چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
ترویج معارف قرآنی با همکاری جامعه‌القرآن

زنجان- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در راستای ترویج معارف دینی و قرآنی، تفاهم‌نامه همکاری با جامعه القرآن امضا می‌شود.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از مهمترین رویکردهای شورای ششم در زنجان؛ توجه ویژه به مسائل فرهنگی و دینی است.

وی با اشاره به حمایت ویژه شورای شهر از فعالیت‌های فرهنگی در حوزه چاپ کتاب و همچنین حمایت از فیلم و مستندهای موضوعی به ویژه در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: همچنین در حوزه فعالیت‌های دینی و قرآنی نیز از برنامه‌های اجرایی در مساجد حمایت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تفاهم نامه سازمان فرهنگی با جامعه القرآن برای ترویج فرهنگ قرآنی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه در قالب اجرای مسابقات قرآنی، آموزش قرآن کریم برای عموم جامعه و حفظ قرآن کریم اجرایی خواهد شد.

مرادلو با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های دانش‌آموزی نیز با آموزش و پرورش همکاری‌های لازم صورت می‌گیرد، افزود: همچنین در حوزه کتابخانه‌‎‌های عمومی نیز با همکاری این اداره کل مسابقات کتابخوانی اجرا شده و شهرداری با پرداخت یک درصد از اعتبارات فرهنگی به ساخت کتابخانه‌های عمومی کمک می‌کند.

وی گفت: در شهرهای امروزی بحث مدیریت شهری تنها به ساخت و ساز، نگهداری از شهر و فضای سبز منحصر نمی‌شود بلکه روح و روان شهر و مردمی که در آن شهر زندگی می‌کنند با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری آرام می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط