یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کتاب «عشق سال‌های کرونا» منتشر شد

خوزستان- کتاب مجموعه داستان «عشق سال‌های کرونا» به قلم یوسف مداحیان نویسنده خوزستانی منتشر شد.

یوسف مداحیان نویسنده کتاب عشق سال‌های کرونا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز گفت: این کتاب روایت پنج داستان با عناوین ندای دل، ساز ناکوک، آن شب پرستاره، روزگار سپری‌شده من و عشق سال‌های کرونا است. و هرکدام از داستان‌ها زندگی خانواده‌ای را روایت می‌کند که علاوه بر کشاکش زندگی و گرفتاری‌های روزمره با ویروس منحوس کرونا نیز به‌نوعی مبارزه می‌کند.
 
مداحیان  افزود: در این کتاب پنج داستان اجتماعی،  برگرفته از زندگی واقعی پنج خانواده است که ذهنیت‌های نویسنده نیز در پرداخت و ساختار سازی آن‌ها نقش داشته است.
 
مؤلف کتاب پنج کافه درون‌شهری رامهرمز با بیان اینکه نوشتن کتاب عشق سال‌های کرونا یک سال زمان برد، عنوان کرد: این کتاب توسط انتشارات سیب کال اهواز و ویراستاری گلنار درویش نژاد و طراحی جلد بر عهده مهدی بایمانی بود.
 
مداحیان با اشاره به آثار جدید در دست اقدام بیان کرد: سه کتاب دیگر با عنوان مجموعه نمایشنامه‌های اجتماعی، مجموعه نمایشنامه‌های دفاع مقدس و پیشینه تئاتر در رامهرمز را نیز آماده انتشار دارم که به علت مشکلات مالی فعلاً مقدور به چاپ آن‌ها نیستم.
 
از این نویسنده تاکنون کتاب‌های «بی‌قراری‌های دل» ،« پیکاپ نجف» ، «پنج کافه درون‌شهری رامهرمز (که به چاپ چهارم رسیده است)، « سرونار» منتشر شده است.
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها