سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
مسابقه کتابخوانی ویژه مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی ویژه مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی ویژه مددجویان این نهاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری بنیاد شهید و از کتاب جامع شهدای استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: همه مددجویان و کارکنان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از برگزاری جلسات قرآنی در قالب طرح فلاح خبر داد و گفت: در این جلسات با حضور مربیان مربوطه به صورت جمع‌خوانی قرآن قرائت می‌شود.

صالحی از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد در هفته دفاع مقدس را برگزاری برنامه فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام در گاوازنگ و قرائت زیارت عاشور در این محل عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری برای کارکنان و جامعه هدف با موضوع استکبارستیزی (مشترک با فرهنگی)، برگزاری مراسم تکریم بانوان نمونه تحت حمایت با موضوع تربیت فرزند موفق در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، توزیع بسته‌های فرهنگی در قالب کتاب و بروشور بین مددجویان از سایر اقداماتی است که همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 51 هزار مددجو تحت حمایت این نهاد در استان هستند، اضافه کرد: کمیته امداد علاوه بر توجه به مباحث اقتصادی این مددجویان، به مباحث فرهنگی نیز توجه داشته و این برنامه‌ها به صورت مستمر با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها