شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
نهمین نشست انجمن داستان سپیدار برگزار شد

خراسان شمالی- مسئول انجمن ادبی سپیدار گفت: نهمین نشست انجمن داستان سپیدار با حضور علاقه‌مندان و داستان نویسان با موضوع عناصر مدرن برگزار شد.

زهرا عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا ) در بجنورد، اظهار کرد: در این کارگاه ادبی علاوه بر حضور اعضا، اعضای کانون کارگاه نویسندگی خوارزمی نیز حضور داشتند؛ که در این جلسه ۱۵ نفر از نویسندگان نوجوان حضور داشتند.
 
وی با بیان محور گفتگوهای این کارگاه افزود: محور گفتگوهای این جلسه، ساختارهای داستان و عناصر مدرن در داستان نویسی بوده است.
 
عابدی گفت: طبق روال کارگاه‌هایی قبل اعضا به نوبت کارهای خود را برای بقیه خواندند و اعضا نیز در حد توان خود آن‌ها را مورد نقد و بر سی قرار دادند.
 
وی خاطر نشان کرد: کارشناس این کارگاه با تکمیل نقد‌های اعضا، زمینه فهم درست و موثر را فراهم می‌آورند.
 
عابدی با بیان فعالیت‌های انجمن ادبی سپیدار افزود: انجمن ادبی سپیدار نخستین انجمن ادبی نوجوانان خراسان شمالی است که توانسته طی چند سال فعالیت خود ۸ نفر از نویسندگان و شاعران نوجوان را به مهرواره‌های کشوری معرفی کند.
 
عابدی تصریح کرد: انجمن ادبی سپیدار دارای دو بخش داستان و شعر است که قبل از همه‌گیری ویروس کرونا ازاین شاخه شعر انجمن به نام انجمن شعر سپیدار به صورت حضوری از دیماه سال ۹۶ آغاز و بعد از سال ۹۸ به دلیل شرایط کرونایی جلسات انجمن غیر حضوری شد.
 
وی در پایان گفت: تعداد زیادی از اعضای این انجمن به مهرواره‌های مختلف شعر و داستان در مراحل کشوری راه پیدا کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها