چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
برگزیدگان مسابقات قرآنی « مدهامتان» در خراسان شمالی معرفی شدند

خراسان شمالی- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: شانزدهمین مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاکدامن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: فینال مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی با حضور ۲۲۲ شرکت کننده و فعال قرآنی برگزار شد.
 
وی بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان پس از داوری سه تن از قاریان برجسته استان انتخاب شدند.
 
پاکدامن با اشاره به اسامی داوران برجسته این دوره گفت: براساس انتخاب هئیت داوران که متشکل از فاطمه بابایی، محمدرضا رمضانی و مجید رمضانی بود؛ در دو بخش خواهران و برادران برگزیدگان به مرحله بعد راه یافتند.
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش خواهران در رشته ترتیل بهناز و زینب قلی‌زاده به عنوان نفر اول و دوم و تهمینه شاکری نفر سوم شد.
 
پاکدامن گفت: در بخش خواهران و در صحت اذکار نماز، فاطمه محمدپور نفر اول و محیا الهی نفر دوم شد.
 
وی با اعلام برگزیدگان بخش برادران گفت:  در بخش برادران و در تحقیق،محمدمهدی آقایی به عنوان نفر اول و در اذان رده سنی زیر ۱۶ سال، محمد طاهر زحمتکش به عنوان نفر اول ،رضا قانعی به عنوان نفر دوم ، موسی روغنی به عنوان نفر سوم،علی اکبر یزدانی به عنوان نفر چهارم و در اذان بالای 16 سال: محمد مردانی نفر اول این دوره از مسابقات شدند.
 
پاکدامن ادامه داد: در قسمت اذکار نماز، علی خوش مرام به عنوان نفر اول محمد حسن ساعدی، به عنوان نفر دوم و در قسمت استعدادیابی سید محمدحسین محمدی به عنوان نفر اول، امیر مرتضی حیدرپور به عنوان نفر دوم موفق به کسب رتبه برتر شدند.
 
وی گفت: در حفظ کل، سجاد فیاض به عنوان نفر اول و امین الهی به عنوان نفر دوم و در ترتیل زیر ۱۶ سالمحمد مهدی باقری به عنوان نفر اول، شایان حاجی زاده به عنوان نفر دوم  مصطفی رشید به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.
 
وی در پایان گفت: در بخش قرائت تقلیدی مهدیار فلاح و در مکبری محمد مکرمی به عنوان نفر اول و طاها کاظمی به عنوان نفر دوم و اقبالی به عنوان نفر سوم پذیرفته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها