چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کسب رتبه برتر جشنواره «عیدانه و رسانه» توسط خبرنگار ایبنا در یزد

یزد - خبرنگار خبرگزاری ایبنا در یزد توانست در جشنواره « عیدانه و رسانه» سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد همزمان با ایام نوروز ویژه برنامه‌های عیدانه برگزار کرد و به منظور اطلاع‌رسانی مناسب در جامعه نیز جشنواره « عیدانه و رسانه» را اجرایی کرد.

در این جشنواره بیش از ۲۴۰ خبر ارسال شد که تمامی برنامه‌های این سازمان را در قالب‌های مختلف پوشش داد و اصحاب رسانه نیز با ارسال اخبار، مصاحبه و گزارش در این جشنواره شرکت کردند.

سیدضیا میررحیمی خبرنگار خبرگزاری ایبنا در یزد نیز با ارسال گزارش « بازخوانی فرهنگ یزد در کوچه پس کوچه‌های آشتی کنان» در این جشنواره شرکت کرد که توانست در بخش گزارش رتبه اول این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در تقدیرنامه‌ای از این خبرنگار تجلیل کرد که متن آن به شرح زیر است:

نقش بی‌بدیل فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در شکل دهی و هدایت افکار عمومی و ترویج فرهنگ ارزشی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه بر کسی پوشیده نیست، آنانکه طهارت‌اندیشه می‌یابند، قلم را چون بیرق حق در میدان مجاهدت علم می‌کنند و عزم راسخشان را برای برافروختن روشنایی هدایت جزم می‌کنند و هر آنکه در این مسیر ثابت قدم می‌جوید، روشنای حقیقت را خواهد یافت.

بدینوسیله کسب رتبه اول در بخش خبر با عنوان «بازخوانی فرهنگ یزد در کوچه پس کوچه‌های آشتی کنان» را در جشنواره عیدانه و رسانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تبریک عرض کرده و از علیم خبیر توفیق روز افزون جناب عالی در جهت شکوفایی در حرفه خویش با حفظ‌امانت داری در حق دانستن مردمان را مسئلت دارم.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط