سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
پیام تبریک مدیرعامل کانون به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی ۱۷ مرداد، روز «خبرنگار» را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی ۱۷ مردادماه، روز «خبرنگار» را به خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«ن وَالْقَلَمَ وَمَایَسْطُرُون سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند»
کوشش صادقانه، شرافتمندانه و حرف‌های خبرنگاران به‌عنوان چشمان بینا و امین مردم در انعکاس صحیح و صریح اخبار، زمینه‌ساز آگاهی، شفافیت، بهبود امور و کاشتن بذر امید، نشاط و رشد هر جامعه‌ای خواهد شد.

کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری به تلاش خبرنگاران برای آگاهی عمومی و روشن‌شدن مسیر عزت‌آفرینی کشور و در نتیجه تقویت روحیه‌ی امیدواری در جامعه و احیای اعتماد اجتماعی و باور ملی به‌عنوان پیش‌نیازهای پیشرفت و توسعه نیازمند است.

به همین مناسبت روز هفدهم مردادماه در تقویم ما به مناسبت سالروز شهادت شهیدمحمود صارمی به نام روز شریف خبرنگار، نام‌گذاری شده است که نماد روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت فضائل آگاهی‌رسانی در شرایط مختلف است؛ لذا این روز را به همه‌ی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و رسانه‌های دیداری و شنیداری در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای کلیه اصحاب رسانه که برای بالندگی و پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارتقای کیفیت زندگی آینده‌سازان این کشور جهاد فرهنگی می‌کنند؛ آرزوی صحت و موفقیت از درگاه خداوند سبحان دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها