سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
برگزاری کارگاه هفتگی شعر در زنجان

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری کارگاه هفتگی شعرخوانی در زنجان خبر داد.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف سازمان بسیج هنرمندان شامل اصحاب فرهنگ و هنر در رشته‎‌های مختلف است به همین منظور دوره‌های آموزشی به صورت تقسیم‌بندی شده در روزهای مختلف هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشنامه نویسی، ویراستاری و درست نویسی، شعر، نویسندگی خلاق، گویندگی و فن بیان، مبانی ادبیات داستانی کارگاه شعر و شعرخوانی از جمله دوره‌های ادبی سازمان بسیج هنرمندان است، اضافه کرد: این دوره‌ها با حضور اساتید ادبیات و شاعران مطرح استانی برگزار می‎‌شود.

رستمخانی ادامه داد: طراحی، نقاشی، رنگ و روغن، ویترای، رشته نمایش با گرایش‌های بازیگری و نمایشنامه‌نویسی، در رشته فیلم با گرایش ایده تا اجرا نیز از دیگر دوره‌هایی است که توسط بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی شعرخوانی روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها در سالن یادگار امام (ره) فرهنگسرای امام خمینی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های هنری در میان جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر و ایجاد زمینه فعالیت و همچنین تربیت و پرورش هنرمندان متعهد و ارزشی اعلام کرد و گفت: ارتقای کیفی و کمی تولیدات و آثار هنری و ادبی هنرمندان متعهد از دیگر رسالت‌های سازمان بسیج هنرمندان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان اضافه کرد: سازمان بسیج هنرمندان در تلاش است با برگزاری دوره‌های تخصصی برای رشته‌های مختلف هنری، ضمن حمایت از هنرمندان، بتواند گام‌های مؤثری در راستای افزایش سطح تولیدات هنری هنرمندان استان بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها