پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
برپایی پاویون کاغذ و مقوای ایران در نمایشگاه‌های هند و امارات

هیات تجاری، بازاریابی و سرمایه‌گذاری ایرانی در قالب پاویون سلولزی ایران در شانزدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت خمیر کاغذ، کاغذ و صنایع وابسته هند حضور می‌شوند.

رضا امیدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به دستاوردهای ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا گفت: در نمایشگاه امسال هیات‌های تجاری و نمایندگان صنایع از کشورهای لبنان، پاکستان، ترکیه و چین حضور داشتند و قراردادهای کاری خوبی در حوزه صناع کاغذ و سلولزی به امضا رسید.
 
وی افزود: همچنین رایزنی‌هایی انجام شد تا هیات تجاری، بازاریابی و سرمایه‌گذاری ایرانی در قالب پاویون سلولزی ایران در شانزدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت خمیر کاغذ، صنایع وابسته هند حضور داشته باشد.
 
امیدی با بیان اینکه نمایشگاه کاغذ هند (peperex) 16 تا 19 آذر ماه امسال برگزار می‌شود، عنوان کرد: این نمایشگاه در شهر گریتر نویدا کشور هند برپا خواهد شد و بزرگترین نمایشگاه و کنفرانس برای تکنولوژی کاغذ و خمیر کاغذ به شمار می رود.
 
وی تاکید کرد: در این رویداد گروه‌های متخصصی از غرفه‌داران با نگاهی هدفمند برای ارائه محصولات، خدمات و راهکارهای حوزه کاغذ گرد هم جمع می‌کند و به‌عنوان یک رویداد دوسالانه، متخصصان صنایع مختلف مرتبط با سلولزی در آن حضور دارند.
 
امیدی با طرح این موضوع که نمایشگاه کاغذ دهلی در چند دسته‌بندی موضوعی از محصولات و صنایع زیرمجموعه برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه تمام شاخه‌های مربوط به کاغذ و صنایع وابسته را پوشش می‌دهد و فرصت خوبی است تا فعالان صنایع سلولزی ایران به دنبال جذب بازارهای جدید باشند.
 
وی همچنین به حضور پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، تیشو، مقوا و صنایع تبدیلی دبی اشاره کرد و یادآور شد: هیات تجاری و پاویون تخصصی ایران، دومین سال متوالی در دوازدهمین دوره نمایشگاه کاغذ دبی که از 24 تا 26 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود، حضور پررنگی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها