پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
توافق اعضای سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا درباره قیمت کاغذ صنعتی

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا از توافق اعضای مجمع عمومی سندیکا برای ثبات قیمت در بخش تولید کاغذ صنعتی گفت و تاکید کرد، تاثیر این اقدام پیشگیری از افزایش قیمت و شوک ناگهانی به بازار است.

ابوالفضل روغنی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سندیکا طی روزهای اخیر، گفت: در این نشست که با حضور جمعی از اعضای سندیکا برگزار شد، درباره شرایط عمومی بازار، بحث و تبادل نظر شد. اعضا توافق کردند با توجه به رکود حاکم بر بازار، واحدها از هرگونه تغییر قیمت کاغذها در حوزه کاغذ صنعتی، خودداری کنند.
 
وی با اشاره به تاثیر حفظ قیمت در بازار کاغذ افزود: این کار از افزایش قیمت و شوک ناگهانی به بازار جلوگیری می‌کند، از سوی دیگر قیمت‌ها نیز تثبیت می‌شود.
 
روغنی با بیان اینکه پیشگیری از افزایش قیمت آخال و کاغذ بسته‌بندی از دیگر مزایای این کار است، توضیح داد: وقتی چنین اقداماتی انجام می‌شود، سرمایه‌گذاران و تجار ایرانی به کار دلگرم می‌شوند و از سوی دیگر انگیزه برای واردات و صادرات ایجاد خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه بحث درباره خود‌داری از خرید آخال با قیمت‌های بیشتر یا بی‌کیفیت، دیگر محور مجمع عمومی سندیکا بود، گفت: بدیهی است با افزایش حجم آخال وارداتی و بهبود کیفیت، همچنین پرهیز از ارائه قیمت‌های هیجانی و مقطعی بازار به مرور رونق خود را پیدا و کم‌کم از رکود خارج خواهد شد.
 
به گزارش ایبنا؛ در این مجمع، گزارش عملکرد یک‌ساله سندیکا، صورت‌های مالی و گزارش بازرس قانونی قرائت شد و پس از آن انتخابات بازرس برگزار و ‌مهران ابول‌نژادیان به مدت یک‌سال به‌عنوان بازرس قانونی سندیکا انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها