چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان شهریورماه تمدید شد

ایلام- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد.

سمیه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام اظهار داشت: بنابر درخواست‌ علاقه‌مندان، خانواده‌ها و دستگاه‌های فرهنگی شرکت‌کننده و به منظور مطالعه حداکثری کتاب‌ها و مشارکت هر چه بیشتر خانواده‌ها، مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه مرکزی تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شده است.
 
وی ادامه داد: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی به دو شیوه مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام ادامه داد: علاقه‌مندان در دو قالب کتابخوانی و هنری به رقابت در رشته‌های مختلف می‌پردازند، بخش‌های هنری این جشنواره هنرهای تجسمی، دست‌سازه، هنرهای دیجیتال و بخش کتابخوانی علاوه بر کتابخوانی؛ شامل قصه‌گویی، معرفی کتاب و خوانش بخشی از کتاب است.
 
وی ادامه داد: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی همچون سال‌های گذشته با معرفی برترین آثار در سیره امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر جامعه با فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.
 
حیدری افزود: سال گذشته در یازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی رضوی ١٤ هزار و ٤٥٢ نفر در سطح استان شرکت کرده که تعداد برگزیدگان فردی ۲۲۴ نفر و برگزیدگان خانوادگی ۱۶ نفر بوده همچنین ٥ هزار و ٤٤٤ نفر در گروه سنی کودک و نوجوان و ٨ هزار و ٨٤٤ نفر در گروه سنی بزرگسالان شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها