چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
پرچم عزا با برنامه «سلام بر محرم» در اهواز به اهتزاز درآمد

خوزستان- هم‌زمان با فرا رسیدن ایام محرم پرچم عزای حسین(ع) با ویژه برنامه «سلام بر محرم» در مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، آیین اهتزاز پرچم محرم با حضور فرزندان شهیدان مدافع حرم صبح چهارشنبه در مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز برگزار شد.
 
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این آئین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این برنامه با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران اهواز  با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد.

حبیب ال کرد: هدف از برگزاری این ویژه‌برنامه را زنده نگه‌داشتن جانفشانی‌ها و‌ رشادت‌های امام حسین(ع) و یاران باوفایش و دیگر شهیدان راه حق دانست و افزود: باید تلاش کنیم برای بقای دین اسلام کودکان و نوجوانان را با این ابرقهرمان‌ها آشنا کنیم تا بتوانند در زندگی راه‌شان را سرلوحه خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های ماه‌ محرم بیان کرد: سوگواره قصه‌گویی استانی با موضوعات ویژه محرم، مهرواره عکاسی با موضوع محرم در قاب نگاه تو مناسب گروه‌های سنی 12 سال به بالا، نشست ادبی «شمع و شبنم» با موضوع خوانش شعرهای آیینی در رثای سالار شهیدان همراه با دعوت از مهمان ویژه در سطح استان برگزار می‌شود.

​​​​​​سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، برگزاری مهرواره ادبی «برسد به دست باران» با موضوع نامه‌ای به شهدای کربلا یادمان شهید استاد علی جمال پور و 54 ویژه برنامه دهه محرم در مراکز فرهنگی هنری را از جمله برنامه های اعلام شده ویژه ماه محرم کانون‌خوزستان  برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها