چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
توزیع روزانه 500 جلد کتاب در نمایشگاه «گوهرشاد» ارومیه

آذربایجان‌غربی-مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: روزانه 500 جلد کتاب با موضوعات حجاب و عفاف و جوانی جمعیت در دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» ارومیه اهدا می‌شود.

فاطمه کریم‌نوری نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: روزانه 500 جلد کتاب با موضوعات حجاب و عفاف و جوانی جمعیت در دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» ارومیه اهدا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزود: هنر رضایت از زندگی، دانستنی‌های ازدواج سالم، دقایقی با قرآن، طریق نور، پیام‌های عاشورا، ازدواج ۱۸+، فرضیه عظیمه با امر به معروف و نهی از منکر، احکام حجاب و عفاف و پاسخ به پرسش‌های جوانان از جمله این کتاب‌ها است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین اهداف اهدای رایگان کتاب است، ادامه داد: همچنین با توجه به فرمایش و تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای جوانی جمعیت این کتاب‌ها توزیع می‌شود و مشاوره رایگان نیز در حوزه ازدواج و فرزندآوری به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

نوری‌نژاد با بیان اینکه در این غرفه پیرامون محورهای دوازدهمین جشنواره «ایران جوان بمان» نیز توضیحاتی ارائه می‌شود، گفت:برگزاری مسابقات کتابخوان، امانت کتاب و تولید محتوا در قالب موضوع جوانی جمعیت نیز از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه است.

وی ادامه داد: همچنین در این غرفه برای تشویق بانوان به حجاب هدایای رایگان در قالب روسری و ساق‌دست نیز داده می‌شود.
 
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها