دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
فصل بهار با انتشار 205 عنوان کتاب در استان گلستان به پایان رسید

گلستان- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری تعداد 205 عنوان کتاب در گلستان منتشرشده است.

جواد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، گفت: فصل بهار با انتشار 205 عنوان کتاب در استان گلستان به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه این تعداد کتاب به همت 16 ناشر در شهرستان گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر روانه بازار نشر شده است، افزود: 194 عنوان کتاب تألیفی و 11 عنوان کتاب ترجمه‌ای بوده است.

جواد قربانی شمارگان کتاب‌های منتشره در فصل بهار در استان گلستان، 120 هزار و 500 جلد اعلام کرد و ادامه داد: علوم اجتماعی، شعر و ادب، دینی و مذهبی، شعر و ادب، آموزشی و تربیتی از عمده‌ترین موضوعات کتاب‌های منتشرشده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک پیشاپیش 14 تیرماه روز قلم، گفت: به همین مناسبت و به همت موسسه فرهنگی و هنری پژواک هنر اندیشه و با حمایت این اداره کل، مراسم یادمان شاعر فقید استاد «حسین دیلم کتولی» همراه با شعرخوانی و سخنرانی در عصر سه‌شنبه 13 تیرماه و در شهرستان علی آبادکتول برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین رونمایی تعدادی از تازه‌های نشر استان گلستان و پوستر جشنواره شعر استانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این مراسم است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها