دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
آخریت مهلت شرکت در مسابقات قرآن بسیج 20 تیرماه است

زنجان- معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآن بسیج 20 تیرماه است.

حجت‌الاسلام محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان افزود: ماموریت مرکز تعلیم و تربیت بسیج، تربیت آحاد بسیجیان و رشد و ارتقای آن‌ها در عرصه‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی است.

وی با اشاره به تشکیل حلقه‌های تربیتی برای فعالیت‌های فرهنگی از سوی این معاونت گفت: در مناسبت‎های مختلف برنامه‌هایی شامل مسابقات ورزشی، کتابخوانی، قرآنی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی فضای مجازی اجرا می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه طی روزهای آتی مسابقات سراسری قرآن و عترت توسط دارالقرآن بسیج برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این دوره از مسابقات در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از سال گذشته رشته خانوادگی از سال گذشته نیز به این مسابقات اضافه شده است که به استقبال خوبی از سوی  شرکت‌کنندگان مواجه شده است.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان ادامه داد: مسابقه در ۵ مرحله مساجد و پایگاه‌ها (حوزه‌ای)، مرحله شهرستانی (ناحیه‌)، مرحله استانی، مرحله ارزیابی کشوری (نیمه‌نهایی) و مرحله نهایی کشوری برگزار خواهد شد.

جعفری اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق دادن به آموزش‌های قرآنی از طریق برگزاری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها