یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
3 کتاب در سمنان رونمایی شد

سمنان - مراسم رونمایی از سه کتاب تاریخ صنعت استان سمنان با حضور علاقمندان در حوزه هنری سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب با موضوع تاریخچه صنایع و همچنین پژوهش در ارتباط با صنایع سمنان در حوزه هنری مرکز استان و با حضور علاقمندان و نویسندگان و مؤلفان این کتاب‌ها برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ایبنا در حاشیه این مراسم، گفت: امروز با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی سه عنوان کتاب پژوهش محور و صنعت‌نگر در سمنان رونمایی شد.

محمد اصغر زاده با بیان اینکه تاریخ کارخانه ریسندگی و بافندگی سمنان نوشته محمد عزیز الدین تحت نام اصلی تاریخ معاصر استان سمنان رونمایی شد، گفت: این کتاب خوشبختانه با استقبالی که صورت گرفته به چاپ دوم رسیده و امروز شاهد رونمایی از آن هستیم.

وی با بیان اینکه کارخانه ریسندگی و بافندگی سمنان با قدمتی تاریخی از صنایع دیرین مرکز استان سمنان است، افزود: این کتاب به شکل گیری و تاریخ صنعت مذکور می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری سمنان با بیان اینکه دومین کتاب که امروز رونمایی شد سرگذشت نفت خوریان سمنان است، بیان کرد: این کتاب برای نخستین بار چاپ و شاهد رونمایی آن هستیم.

اصغر زاده با بیان اینکه عزیزالدین در این کتاب به تاریخچه چاه نفت خوریان سمنان می‌پردازد، گفت: عنوان کتاب سوم نیز بازهم از همین نویسنده به نام تاریخ راه آهن استان سمنان در قالب سری کتاب‌های تاریخ معاصر استان سمنان است که رونمایی شد.

این کتاب‌ها با عناوین تاریخ کارخانه ریسندگی و بافندگی، تاریخ چاه نفت خوریان و تاریخ راه آهن استان سمنان از مجموعه دانشنامه فرهنگ و تمدن استان سمنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها