پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
قدم‌های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری کردستان برداشته شده است

کردستان _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قدم‌های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری استان برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، محمد مهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در سفر به استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از برنامه‌های توسعه و پیشرفت در حوزه فرهنگ و هنر این دیار استقبال می کنیم.
وی با بیان اینکه کردستان به عنوان استان فرهنگ و هنر شناخته شده است، افزود: ما خود را خادمان مردم استان می دانیم و در این سفر هم برنامه‌های مطلوبی در حوزه فرهنگ و هنر تدارک دیده شده و اجرایی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با کمک استاندار قدم‌های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری استان برداشته شده است، گفت: با حمایت‌های استاندار مسیر توسعه و رشد فرهنگی استان در حال طی شدن است.

اسماعیلی بر عملیاتی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه فرهنگ و هنر تاکید و اضافه کرد: این وزارتخانه با همه امکانات خود در حوزه فرهنـگ و هنر بیشتر از گذشته پای کار است و فعالیت های فرهنگی و هنری در استان کردستان از اولویت‌های اصلی ما است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که بتازگی به ونزوئلا سفر کرده بود در توضیح دستاوردهای سفرش به این کشور گفت: در جریان این سفر گام های ‌بلندی در توسعه روابط فرهنگی ایران و ونزوئلا برداشته شد.

محمد مهدی اسماعیلی در راس هیاتی پیش از ظهر پنجشنبه وارد استان فرهنگی کردستان شد و مورد استقبال استاندار کردستان،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،  جمعی از مسئولان قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، از پروژه تالار مرکزی سنندج بازدید می‌کند تا در جریان آخرین وضعیت اجرایی این طرح مهم حوزه فرهنگ و هنر کردستان قرار بگیرد.

حضور در نگارخانه هنر سنندج و بازدید از نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان کردستان نیز از برنامه‌های اسماعیلی در سفر به کردستان است.

وزیر فرهنگ سپس برای حضور و سخنرانی در یادواره شهدای 15 خرداد 1363 بانه راهی این شهر مرزی می‌شود و پس از آن نیز از یادمان شهدای ۱۵ خرداد بانه با حضور اسماعیلی رونمایی می کند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راس هیاتی پیش از ظهر پنجشنبه برای پیگیری و بازدید از روند اجرای تالار مرکزی سنندج و حضور در یادواره شهدای ۱۵ خرداد ۶۳ بانه و چند برنامه فرهنگی و هنری به کردستان سفر کرد. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها