شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن فراجای کرمان

کرمان-معاون روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه کارکنان کادر و وظیفه فراجای کرمان و خانواده‌های آنها خبر داد و گفت: ۱۴۸ نفر در این مرحله از مسابقات حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در کرمان، سرهنگ مهدی علیدادی، از برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان کادر و وظیفه فراجای کرمان و خانواده‌های آنها خبر داد و گفت: بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان فراجا استان و پنجمین مسابقات ویژه خانواده کارکنان در مرحله شهرستانی، ۴ تیرماه به‌صورت همزمان در سراسر استان برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ(۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ جزء و حفظ کل) و رشته درک مفاهیم سطح یک و دو برگزار شد، افزود: در این مرحله از مسابقات در مجموع ۲ هزار و ۶۲۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۴۸ نفر به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.
 
معاون روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجای استان از برگزاری مرحله استانی این مسابقات در روز یک‌شنبه، ۱۱ تیرماه خبر داد و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم تجلیل شده و نفرات اول هر رشته به مسابقات سراسری نیروهای مسلح راه می‌یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها