جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
فلسفه و روانشناسی را در چند ثانیه یاد بگیرید!

نشر شهر مجموعه کتاب‌هایی را با دو عنوان در «30 ثانیه» و در «چند دقیقه» منتشر کرده که مفاهیم حوزه‌های گوناگون را به زبان ساده برای مخاطبان توضیح می‌دهد. استقبال مخاطبان از کتاب‌های فلسفه و روان‌شناسی این مجموعه‌ها قابل توجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشر «شهر» از جمله ناشرانی است که با انتشار کتاب‌های آموزشی در حوزه‌های گوناگون چون فلسفه، نجوم، روانکاوی و اقتصاد توانسته است توجه مخاطبان را در گروه‌های مختلف سنی  به خود جلب کند.

مسئول غرفه این نشر درباره تازه‌های نشر شهر و استقبال از آن به ایبنا گفت: نشر شهر مجموعه کتاب‌هایی را با دو عنوان «در 30 ثانیه» و «در چند دقیقه» منتشر کرده که مفاهیم حوزه‌های گوناگون را به زبان ساده برای مخاطبان توضیح می‌دهد. مجموعه‌های چند دقیقه‌ای در قیاس با 30 ثانیه‌ای، حاوی توضیحات کاملتری است اما زبان ساده و قابل فهم ویژگی هردوی این مجموعه‌هاست. استقبال مخاطبان از این کتاب‌ها در مقایسه با سایر آثار انتشارات ما بسیار قابل توجه بوده است.

او بیان کرد: کتاب‌هایی چون «فلسفه در 30 ثانیه؛ 50 موضوع عمیق فلسفی که هرکدام در کمتر از نیم دقیقه شرح داده شده است» به قلم بری لور و ترجمه سید معین عمرانی، «روان‌شناسی در چند دقیقه؛ مفهوم‌های کلیدی دنیای روانشناسی به زبان ساده» به قلم مارکوس ویکس با ترجمه چیستا کرامتی، «یونان باستان در 30 ثانیه» به قلم متیو نیکولز با ترجمه حسین رحمانی، «اقتصاد در چند دقیقه؛ مفهوم‌های کلیدی اقتصاد به زبان ساده» به قلم نیل کیشتینی با ترجمه محمود حاج زمان از جمله عنوان‌هایی از این مجموعه هستند که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند.
 
به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها