جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
حضور نشر روزبهان با عناوین جدید در علوم اجتماعی و فلسفه/ استقبال از دلوز و کریستوا

«بازخوانی شهر: حکمرانی شهری» از تازه‌ترین عناوین نشر روزبهان است که با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه‌رو شده است. این مجموعه شامل 11 مقاله از پژوهشگران صاحب نام حوزه علوم اجتماعی کشور است که ضمن اولویت‌بخشی به تجربه زیسته ما در مقام یک ایرانی، به بررسی انضمامی نیروهای حاکم بر شهر می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشر«روزبهان» با عناوین جدید در علوم اجتماعی و اندیشه در نمایشگاه سی‌و‌چهارم کتاب تهران شرکت کرده است.

کتاب «بازخوانی شهر: حکمرانی شهری» از تازه‌ترین عناوین نشر روزبهان است که با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه‌رو شده و در لیست پرفروش‌ترین‌های این دوره از نمایشگاه قرار گرفته است. این مجموعه مقالات که به دبیری پوریا جهانشاد تألیف شده  شامل 11 مقاله از پژوهشگران صاحب نام حوزه علوم اجتماعی کشور می‌شود که ضمن اولویت‌بخشی به تجربه زیسته ما در مقام یک ایرانی، به بررسی انضمامی نیروهای حاکم بر شهر می‌پردازد.

«نقطه عطف» به قلم مالکوم گلدول و ترجمه فریبرز آذرنیا از دیگر آثار تازه منتشر شده این نشر است که به همه‌گیری و اقبال یک اندیشه در جامعه می‌پردازد.

از دیگر آثار تازه منتشر شده نشر روزبهان در این دوره از نمایشگاه می‌توان به کتاب «فرانسیس بیکن: منطق احساس» به قلم ژیل دلوز با ترجمه بابک سلیمی‌زاده اشاره کرد که در کنار «فردیت اشتراکی» اثر ژولیا کریستوا و «فروید و صحنه نوشتار» هر دو با ترجمه مهدی پارسا مجموعه‌ای را تشکیل می‌دهند که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر روزبهان در نمایشگاه سی و چهارم بوده‌اند.
 
به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها