چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
طرح‌های فصلی کتاب شور وشوق بیشتری برای کتابفروش و مخاطب دارد

مدیر کتابفروشی شرق اهواز معتقد است که طرح‌های فصلی نسبت به سامانه مجازی فروش کتاب، شور و شوق بیشتر برای کتابفروش و مخاطب ایجاد می‌کند.

منصور رئیسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، بیان کرد: با توجه به اینکه مجموعه کتاب شرق در شیوه جدید طرح‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت نکرد، به تبع آن در نمایشگاه کتاب 1402 هم حضور ندارد.
 
رئیسی اظهار کرد:  دلیل اصلی شرکت در نمایشگاه کتاب حذف فروش حضوری به مخاطبان  است که باعث نبود برقراری ارتباط با علاقه‌مندان می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در شیوه جدیدِ سامانه خرید از کتابفروشی‌ها با توجه به به حجم بالای عناوین موجود، امکان کنترل صحیح در سامانه نیز مقدور نیست، افزود: به شخصه بر این باورم که شیوه قبلی طرح‌ها باعث ایجاد شور و شوق در مجموعه کتابفروشی می‌شد و بازده‌ بالاتری نسبت به مجازی دارد.
 
رئیسی گفت: درکشورهای توسعه یافته نمایشگاه محل برقراری ارتباط اهل قلم و کتاب با یکدیگر، تبادل افکار و آگاهی از شرایط روز نشر است اما چند سالی است در نمایشگاه کتاب تهران این ارتباط کم‌رنگتر شده است و امیدواریم در این دوره تعامل و ارتباط مطلوب‌تر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها