دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
ارائه خدمات‌ به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب با تمام ظرفیت‌های موجود

شهردار منطقه هفت تهران در حاشیه بازدید از محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، گفت: شهرداری منطقه ۷ تهران امسال بنا دارد با یک رویکرد فرهنگی قوی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خدمت‌رسانی کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۷ و دبیر ستاد اجرایی معاونت شهری شهرداری تهران در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: شهرداری منطقه هفت تهران امسال بنا دارد با یک رویکرد فرهنگی قوی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خدمت‌رسانی کند.
 
در آستانه برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌(یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۷ و دبیر ستاد اجرایی معاونت شهری شهرداری تهران، با همراهی حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و جمعی از معاونان و مدیران شهری، از بخش‌های مختلف مصلی بزرگ امام خمینی‌(ره) بازدید کرد و در جریان روند برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته در برپایی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گرفت.
  
 آبادیان در حاشیه این بازدید، ضمن قدردانی و تشکر از همه عواملی که در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در تکاپو و تلاش هستند، گفت: پیرو جلساتی که قبل از برپایی نمایشگاه کتاب با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، لازم بود که یک بازدید میدانی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب داشته باشیم و از نزدیک در مورد اقداماتی که با همکاری مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران و دستگاه‌های مختلف صورت گرفته، گفت‌وگو کنیم.

وی افزود: امید است از زمان باقی‌مانده تا برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استفاده کرده و با همیاری ارگان‌ها، دستگاه‌ها و همچنین شهرداری منطقه هفت مشکلات و مسائل باقی‌مانده را مرتفع سازیم.
 
 وی با بیان اینکه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرساخت‌های بسیار خوبی را نسبت به سنوات گذشته آماده کرده‌اند، اظهار کرد: امید است با انجام تدابیر اتخاذ شده، امسال شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نمایشگاه کتاب و میزبانی بهتر برای شهروندان و علاقه‌مندان به حوزه  کتاب ‌و کتابخوانی باشیم.
 
 شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران گفت: بحث زیر‌ساخت‌های حمل‌و‌نقل شهری نمایشگاه کتاب همواره یکی از دغدغه‌های شهرداری منطقه هفت تهران بوده و طی تجارب مفیدی در سنوات گذشته از برگزاری نمایشگاه کتاب کسب شده، امسال در بحث دسترسی آسان‌تر علاقه‌مندان به نمایشگاه، آماده خدمت‌رسانی بهتر به بازدیدکنندگان هستیم.

وی افزود:  اکنون در حال هماهنگی نهایی با مجریان و مسئولان درباره در اختیار قرار‌دادن زیرساخت‌های لازم حمل و نقل شهری برای خدمت به شهروندان هستیم و فردا نیز جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت.
 
 مسئول اجرایی شهرداری تهران درباره نمایشگاه کتاب تهران، عنوان کرد: آذین‌بندی برخی از نقاط نمایشگاه، تأمین گل، مبلمان شهری، موضوع مدیریت پسماند و نظافت محیط، ایجاد ایستگاه‌های مادر و کودک و استقرار سرویس بهداشتی سیار، برخی دیگر از خدمات شهرداری به نمایشگاه کتاب خواهد بود.
 
 آبادیان در ادامه گفت: شهرداری منطقه ۷ امسال بنا دارد با یک رویکرد فرهنگی قوی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب خدمت‌رسانی کند.
 
 به گزارش ایبنا؛ به نقل از ستاد خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها