یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
آغاز ثبت‌نام کتب درسی در استان زنجان/ توزیع کتاب‌ها از مرداد انجام می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی در استان خبر داد و گفت: توزیع کتاب‌های درسی در ادارات آموزش و پرورش استان‌ها تا آخر مرداد انجام می‌شود و تا ابتدای مهر کتاب‌ها به دست دانش آموزان می‌رسد.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: تعداد دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در استان زنجان 220 هزار نفر برآورد شده است.

وی درباره آغاز ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار کرد: امکان ثبت سفارش کتب درسی برای دانش‌آموزان میان ‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از از روز شنبه، نهم اردیبهشت ‌ماه آغاز خواهد شد و تا بیست‌ و ششم خردادماه ادامه دارد.

اسماعیلی ادامه داد: ثبت‌نام سایر پایه‌ها یعنی پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه آغاز خواهد شد و تا هجدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به ‌صورت گروهی اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می‌شود.

وی گفت: دانش آموزانی که محل سکونتشان تغییر می کند و یا درخواست اصلاح سفارش کتاب دارند از ۱۸ تیر تا ۳۱ شهریور فرصت دارند سفارش کتاب‌های درسی خود را در سامانه ثبت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: توزیع کتاب‌های درسی در ادارات آموزش و پرورش استان‌ها تا آخر مرداد انجام می‌شود و تا ابتدای مهر کتاب‌ها به دست دانش آموزان می‌رسد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها