دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کتابفروشی خوارزمی هفته آینده بازگشایی خواهد شد

مدیرعامل «بنیاد کتاب» سازمان تبلیغات اسلامی از ابلاغ حکم دادگاه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم طی هفته آینده فعالیت کتاب‌فروشی را آغاز کنیم.

مجد‌‌الدین معلمی، مدیرعامل «بنیاد کتاب» سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به تعیین‌تکلیف وضعیت کتاب‌فروشی خوارزمی، گفت: طبق حکم ابلاغی دادگاه، کتابفروشی خوارزمی باید بازگشایی شود؛ بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم طی هفته آینده فعالیت کتاب‌فروشی را آغاز کنیم.
 
وی افزود: کارهای اولیه این اقدام در هفته جاری آغاز شده است و بعد از انبارگردانی و بررسی موجودی کتاب‌ها، بازگشایی رسمی انجام خواهد شد.
 
معلمی در پاسخ به این سؤال که مدیریت کتابفروشی بر عهده چه کسی خواهد بود، توضیح داد: در این زمینه مدیرعامل انتشارات خوارزمی برای مدیریت کتابفروشی تصمیم‌گیری خواهد کرد.
 
به گزارش ایبنا؛ کتاب‌فروشی خوارزمی، واقع در خیابان انقلاب اسلامی، راسته کتاب تهران از سه‌شنبه 2 اسفند با حکم قضایی پلمب است، این کتاب‌فروشی همزمان با انتشارات، سال 1358 تأسیس شد و در ردیف معتبر‌ترین مراکز فروش کتاب‌های حوزه علوم‌انسانی و ادبیات به شمار می‌آید.

تعطیلی این کتابفروشی 40 ساله واکنش‌های زیادی در میان اهالی رسانه و کتاب به همراه داشت، اما خبر بازگشایی مجدد آن زیرنظر بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی، می‌تواند سرآغاز فصل جدیدی برای این کتابفروشی کهن باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها