پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
استقبال از کتاب‌های کودک و نوجوان و پژوهش‌های تخصصی در نمایشگاه قرآن

رئیس بخش نشر مکتوب و دیجیتال سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، استقبال مخاطبان از کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان و پژوهش‌های تخصصی دینی این رویداد را پررنگ ارزیابی کرد.

محمدحسین ظریفیان، رئیس بخش نشر مکتوب و دیجیتال سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به حضور پررنگ ناشران دینی و قرآنی در این رویداد بین‌المللی، گفت: بخش ناشران مکتوب و دیجیتال دینی و قرآنی امسال با رشد و استقبال خوبی از سوی ناشران همراه بود و امسال 72 ناشر، جدیدترین عناوین خود را عرضه کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: هر سال در نمایشگاه، میزبان ناشران دینی و قرآنی هستیم و امسال استقبال خوبی نسبت به سال‌های گذشته از این بخش انجام شد؛ مخاطبان نیز از غرفه ناشران استقبال کرده‌اند.
 
ظریفیان با اشاره به بازدید خوب مخاطبان از بخش ناشران مکتوب و دیجیتال، عنوان کرد: امسال رونق خوبی در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان وجود دارد و خانواده‌ها به همراه فرزندانشان از این بخش استقبال خوبی داشتند.
 
مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در حوزه پژوهش‌های تخصصی حوزه دین و قرآن نیز شاهد عرضه آثاری مثل نهج‌البلاغه پژوهشی و صحیفه سجادیه پژوهی  هستیم که با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.
 
سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 29 فروردین ماه با شعار «می‌خوانمت» از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها