پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
​سازه‌های تبلیغاتی مشهد به موضوع کتاب اختصاص یافت

همزمان با روز قدس، تعدادی از سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر مشهد به معرفی کتاب با موضوع روز قدس اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلیل سروری، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرایی شدن طرح اکران تصاویر کتاب‌های نویسندگان مطرح کشور و  بین‌الملل در فضاهای تبلیغات محیطی شهر به‌مناسبت روز قدس خبر داد و گفت: قرار است این طرح ادامه داشته باشد و به مناسبت‌های مختلف در شهر اکران شود.

وی ادامه داد: در این برنامه، تابلوهای تبلیغاتی - فرهنگی به اکران طرح روی جلد کتاب‌های معروف و شناخته شده، اختصاص پیدا کرده است تا به این ترتیب فضاهای شهری با این روز و مناسبت هماهنگ و همچنین گامی در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی برداشته شود.

سروری افزود: تصاویری که در تابلوها به تصویر در آمده است، طرح جلد کتاب‌ها از نویسنده‌های معروف و شناخته شده در حوزه‌های مختلف است که  در سطح شهر اکران شده است و در برخی از آن‌ها جمله‌ای معروف از آن کتاب یا نویسنده به صورتی که قابل مطالعه باشد، قرار گرفته است.
 

وی تاکید کرد: طرح جلد کتاب‌های  «فلسطین» از منظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، کتاب «کاپوچینو در رام الله»، نوشته سعاد امیری، کتاب «زخم داوود»، اثر سوزان ابوالهوی، کتاب «جایی که خیابان‌ها نام داشت»، اثر رنده عبدالفتاح در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: این فعالیت فرهنگی با همکاری سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ‌اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این‌که یکی از اقدامات این معاونت زیباسازی فضاهای عمومی با اتفاقات و مناسبت‌های اجتماعی، مذهبی، ملی و فرهنگی است، افزود: با معرفی کتاب‌های معروف از نویسندگان شناخته شده، تلاش کردیم تا فضای شهر و شهروندان را با کتاب و کتابخوانی همراه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها