پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
خبرنگار ایبنا در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر حائز رتبه دوم شد

یونس عزیزی، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش مصاحبه رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در قم، آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با حضور سیدموسی حسینی ‌کاشانی، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوالقاسم مقیمی، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم، علی فردوسی، دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم  و جمعی از مسئولین استانی در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.
 
علی فردوسی در ابتدای این برنامه گفت: جشنواره ابوذر در این هفت مرحله نشان داده، یکی از معتبرترین جشنواره‌های رسانه‌ای است.
 
وی با اشاره به فراخوان صورت گرفته برای این جشنواره در چهار بخش خبر، تک عکس، مصاحبه و گزارش گفت: بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و در پایش مقدماتی نیز ۳۱۲ اثر به ثبت رسید. کار بررسی نهایی آثار در سازمان بسیج رسانه‌ای کشور انجام و در نهایت ۱۷ اثر برگزیده شد.
 

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  سیدموسی حسینی کاشانی بیان کرد: جشنواره ابوذر از برنامه‌های مختلفی است، که با عنوان بسیج به اجرا گذاشته می‌شود. سازمان بسیج رسانه‌ای از سازمان‌های وابسته به بسیج است که سعی کرده بر مبنای اهداف و وظایفی که برای آن در نظر گرفته شده، حرکت کند.
 
وی  اضافه کرد: جشنواره رسانه ابوذر یکی از اقدام‌های بسیج رسانه‌ است که به طور حتم، عرصه رسانه‌ای کشور و استان را متحول می‌کند.
 
یادآوری می‌شود در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم، یونس عزیزی، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اثر «دغدغه‌ام در «سیاگالش» طرح شکلی از «الله‌اندیشی» است» در بخش مصاحبه رتبه دوم را کسب کرد. این خبرنگار در ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر شایسته تقدیر شناخته شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها