یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
ثبت‌نام مدیران چاپ برای کارگاه آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران آغاز شد

کارگاه آموزشی «آشنایی با 17 سیستم مدیریتی مؤثر در توسعه کسب و کارهای چاپ» برای مدیران واحدهای چاپی بزرگ در تاریخ هشتم اسفند سال جاری در شرکت افست برگزار می‌شود، ثبت‌نام مدیران برای حضور در این کارگاه آغاز شد.

رضا منصوری، مشاور آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از تعیین زمان نهایی  کارگاه آموزشی «آشنایی با 17 سیستم مدیریتی مؤثر در توسعه کسب و کارهای چاپ» خبر داد و گفت: هشتم اسفند ماه زمان برگزاری این کارگاه یک روزه است که قرار است مباحثی درباره سیستم‌های مدیریتی توسط خدایار صادقی، استاد دانشگاه و صاحبنظر ارشد صنعت چاپ ارائه شود.
 
وی ادامه داد: صادقی نویسنده ‌بیش ‌از ‌50 مقاله ‌در ‌نشریات ‌تخصصی ‌داخلی ‌و ‌ژورنال‌های ‌علمی ‌داخلی ‌و ‌خارجی ‌در‌حوزه ‌چاپ است و گواهینامه‌های ‌متعدد ‌حرفه‌ای ‌در‌حوزه ‌نشر‌الکترونیک ‌و ‌چاپ ‌از‌کشورهای ‌آلمان، ‌انگلیس ‌و ‌بلژیک دریافت کرده است و سوابق علمی و آموزشی ارزشمندی در حوزه چاپ است.
 
منصوری با اشاره به 17 سیستم مدیریتی که قرار است در این کارگاه به آن پرداخته شود، توضیح داد: حکمرانی شرکتی، مدیریت استراتژیک، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، مدیریت تولید، مدیریت کیفیت و بهره‌وری، مدیریت عملکرد، مدیریت منابع انسانی، مدیریت نگهداری و تعمیر، مدیریت موجودی  (انبار)، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش، مدیریت پروژه، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و مدیریت فناوری اطلاعات عناوین مباحث این کارگاه هستند.
 
وی با بیان اینکه فرصت برای ثبت نام در کارگاه آموزشی محدود است، عنوان کرد: علاقه‌مندان حضور در کارگاه آموزشی یک روزه، می‌توانند از سی ام بهمن تا سوم اسفند با اتحادیه چاپخانه‌داران تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.
 
منصوری تاکید کرد: به دلیل محدودیت‌های ناشی از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ظرفیت پذیرش در کارگاه آموزشی مدیریتی محدود است.
 
وی در ادامه درباره اهمیت موضوع آموزش برای صنعت چاپ، گفت: امروز فعالان اقتصادی در کشور ما با مسائل و چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند که بخش بزرگی از  این چالش‌ها به دلیل تحولات تکنولوژیکی، سیاسی، قانونی و فرهنگی بر محیط کسب‌ و‌کار است.
 
به گفته منصوری، در این میان موفقیت تجاری واحدهای کسب ‌و‌کار با در گرو بینش، آگاهی و توانمندی مدیران آن واحدها خواهد بود و اهمیت این موضوع در شرایط اقتصادی فعلی بسیار اهمیت دارد و اتحادیه چاپخانه‌داران تهران نیز برای کمک به توسعه صنعت چاپ کشور و ارتقای دانش مدیریتی صاحبان و مدیران واحدهای فعال این کارگاه را در شرکت افست برگزار خواهد کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها