جمعه ۱۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۰
«تاریخ ادبیات دینی کودکان و نوجوان» آماده انتشار است

«سیدعلی كاشفی‌خوانساری» که کار آماده‌سازی کتاب «تاریخ ادبیات دینی كودك و نوجوان» را به پایان رسانده، از انتشار این کتاب در آینده نزدیک خبر داد.

 کاشفی خوانساری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: تاریخ ادبیات دینی کودکان و نوجوانان مراحل پایانی نشر را سپری می‌کند. این کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای، از سوی انتشارات «حوا» روانه بازار نشر خواهد شد.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به اینکه زمان زیادی را صرف آماده‌سازی این اثر کرده، افزود: «تاریخ ادبیات دینی كودك و نوجوان» حاصل ۱۰ سال پژوهش و تحقیق است که امیدوارم به برخی از سوال‌ها در حوزه ادبیات دینی كودك و نوجوان پاسخ دهد.

به گفته کاشفی خوانساری، این کتاب از برخی منابع قرن‌های سوم و چهارم هجری آغاز می‌شود و نیز، به بررسی ادبیات دینی در دوره قاجار و پلهوی می‌پردازد.
 
«كاشفی خوانساری» تصریح كرد: متون كهن، قصه‌های عامیانه، كتاب‌های دوره قاجار و دوره پهلوی و همچنین مطبوعات دوره قاجار و پهلوی از جمله فصل‌های این کتاب است. 

«پرسه»، «حمله‌خوانی و حمله‌سرایی»، ‌«‌‌آشنايي با نفس الهموم»، «حج‌نامه‌ها»، «گزارش تحلیلی نقد ادبیات کودک و نوجوان»، «عروسک‌های خدا» و «روزی روزگاری سینما» از جمله آثار منتشر شده اين نويسنده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها