سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
پیش‌بینی شرکت 5 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی مکتب سلیمانی لرستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: تا کنون 4500 نفر در مسابقه کتابخوانی مکتب سلیمانی شرکت کرده‌اند؛ اما تا پایان مهلت شرکت در مسابقه (بیستم دی ماه) پیش‌بینی می‌شود 5 هزار نفر در این مسابقه شرکت کنند.

 محمد ابدالی‌پور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی مکتب سلیمانی با عنوان «هدهد سفید» در لرستان از اوایل آبان ماه با انتشار فراخوان از طریق پیام‌رسان ایتا و فضاهای مجازی با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای جریان‌سازی در حوزه ایثار و شهادت به‌خصوص شهید سلیمانی برگزار شده است.

ابدالی‌پور افزود: این مسابقه در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان اعلام فرخوان شده که تا بیستم دی ماه ادامه دارد.

وی در خصوص نحوه شرکت در مسابقه گفت: شرکت‌کنندگان با ارسال کلیپ یک دقیقه‌ای از کتاب منشور سلیمانی (در بخش بزرگسال) و کتاب قهرمان من (در بخش کودک و نوجوان) برداشت خود را در این کلیپ بیان می‌کنند و آن را از طریق راه‌های ارتباطی اعلام‌شده در فراخوان ارسال می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: تا کنون 4500 نفراز سراسر کشور در این مسابقه کتابخوانی شرکت کرده‌اند؛ اما با توجه به اینکه  فراخوان مسابقه در فضاهای مجازی بارگذاری شده پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت شرکت در مسابقه، 5 هزار نفر در این مسابقه شرکت کنند.

ابدالی‌پور با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان در حوزه خواهران هستند افزود: تا کنون هیچ ارگانی برای برگزاری این مسابقه با ما همکاری نداشته است و ستاد کانون مساجد به صورت مستقل این مسابقه را اجرا کرده است.

وی افزود: با توجه به برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اینکه بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم، اگر دستگاه‌های فرهنگی و مدعی فرهنگ در برگزاری این مسابقه ما را همراهی کنند می‌توانیم بخش قابل توجهی از جوایز را آن‌گونه که درخور شأن افراد شرکت‌کننده در این مسابقه هست را تأمین کنیم.

ابدالی‌پور در خاتمه عنوان کرد: برگزیدگان این مسابقه در آیین اختتامیه جشنواره سردار سلیمانی در لرستان معرفی و تجلیل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها