پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
نویسنده زنجانی برگزیده مسابقات کتاب سه دقیقه‌ای شد

معصومه دین‌محمدی از نویسندگان زنجانی در مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای برتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای و نخستین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

فراخوان نخستین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای از مهرماه ۱۳۹۹ توسط واحدهای جهاد دانشگاهی در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان و گیلان اعلام و ثبت‌نام دانشجویان آغاز شد که در مرحله مقدماتی مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای و نخستین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای ۱۰۰ دانشجو شرکت کرده و ۱۰ نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در نهایت ۴ نفر به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.

همچنین فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای از آبان‌ماه ۱۳۹۹ توسط ۱۶ واحد سازمانی جهاد دانشگاهی در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، مرکزی، همدان، یزد اعلام و ثبت‌نام دانشجویان آغاز شد.

در مرحله مقدماتی مسابقات ملی پایان‌نامه نیز ۲۵۰ دانشجو شرکت کرده و ۳۱ نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در نهایت ۶ نفر به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.

در پایان این مسابقات معصومه‌دین محمدی دانشجو و نویسنده جوان زنجانی به عنوان نفر اول مسابقات کتاب سه دقیقه‌ای شناخته شد.

معصومه دین‌محمدی 20 ساله که از سال 1392 کار نویسندگی را آغاز کرده از اعضای فعال کانون پرورش فکری استان زنجان است و پیش از این هم در جشنواره‌های یوسف و سوره نیز حائز مقام برتر شده است.

معصومه دین‌محمدی پیش از این هم رتبه دوم جشنواره سراسری «دوست من کتاب» را کسب کرده بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها