جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
هفت روز، هفت قصه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان خوزستان به مناسبت هفته‌ی ملی کودک، ویژه برنامه قصه‌گویی «هفت روز، هفت قصه» را با حضور قصه‌گویان کشوری برگزار می‌کند.

​​​​​​به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اعلام این خبر گفت: در این ویژه‌برنامه هر روز رأس ساعت ۱۷ بعدازظهر، یک قصه‌گو از هفت قصه‌گوی منتخبِ استان‌های خوزستان، اصفهان و تهران، از طریق صفحه انجمن قصه‌گویی کانون خوزستان به نشانی ghesehgoueekhouzestan، به‌صورت زنده قصه‌گویی خواهد داشت.

بهرام دهکردی افزود: علاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی می‌توانند قصه «طولانی‌ترین اسم» را با قصه‌گویی مریم شفیع‌زاده از تهران در ۱۶ مهر، قصه‌ «می‌خوام که بادکنک بشم» را با قصه‌گویی زینب موسوی از خوزستان در ۱۷ مهر و قصه‌ی «یک انگشتی» را با قصه‌گویی بهنام رحمانی از اصفهان، در ۱۸ مهر  بشنوند و ببینند.

وی اضافه کرد: نعیمه عامری فلیحی در ۱۹ مهرماه با قصه‌ی «تا سه میشمرم»، فاطمه حسن‌نسب در ۲۰ مهرماه با قصه‌ی «کی باشم بهتره»، فرشته پورنعمتی در ۲۱ مهرماه با قصه‌ی «قلقلی» و مریم شادابی‌پور  در ۲۲ مهرماه با قصه‌ای از شاهنامه، همگی از استان خوزستان در ویژه برنامه قصه‌گویی «هفت روز، هفت قصه» به اجرای قصه‌گویی می‌پردازند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها