شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در همایش «سنت پترزبورگ»

وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه، انتصاب محمد‌مهدی اسماعیلی به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک و از وی برای حضور در نهمین همایش بین‌المللی فرهنگی «سنت پترزبورگ» دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، اولگا لیوبیمورا، وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه با صدور پیام، انتصاب محمد‌مهدی اسماعیلی به تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.
 
در پیام وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه آمده است؛
«انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. گفتگوهای فرهنگی‌ میان کشورهایمان دارای پیشینه‌ای عالی، چند وجهی و عمیق است و تاثیر مثبت بر مجموع همکاری‌های دوجانبه دارد. معتقد هستم ارتباطات فرهنگی بین مردمان روسیه و ایران با مدیریت حضرتعالی از توسعه پویا برخوردار خواهد شد.
 
وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه با اشاره به نهمین همایش بین‌المللی فرهنگی «سنت پترزبورگ» و با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان برای حضور در این رویداد فرهنگی، فراهم کردن فضا برای گفت‌وگو‌های باز، تبادل آزادانه دیدگاه‌ها و ارتباطات غیررسمی در داخل جامعه بین‌المللی فرهنگی را از اهداف مهم آن برشمرد.»
 
نهمین همایش بین‌المللی فرهنگی سنت پترزبورگ، ۱۱ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ هفته دوم آبان‌ماه سال جاری در این شهر از کشور روسیه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها